În cadrul proiectului se realizeaza un sistem informaţional integrat pentru colectarea automată de date în scopul monitorizării reţelei de trafic rutier al municipiului Byala şi partenerului principal - judeţul Giurgiu. In judetul Giurgiu monitorizarea traficului se va realiza in 2 locatii pe ambele sensuri de circulatie pe DJ 412 A: Adunaţii Copăceni – Dărăşti Vlaşca - Novaci - Popeşti – Mihăileşti, astfel:
- un punct de n...
În cadrul proiectului se realizeaza un sistem informaţional integrat pentru colectarea automată de date în scopul monitorizării reţelei de trafic rutier al municipiului Byala şi partenerului principal - judeţul Giurgiu. In judetul Giurgiu monitorizarea traficului se va realiza in 2 locatii pe ambele sensuri de circulatie pe DJ 412 A: Adunaţii Copăceni – Dărăşti Vlaşca - Novaci - Popeşti – Mihăileşti, astfel:
- un punct de numarare si un punct de monitorizare a vremii in zona Adunaţii Copăceni, km – 14+660;
- un punct de numarare si un punct de monitorizare a vremii in zona Mihăileşti km – 27+193.
Sistemul va avea capacitatea de a fi integrat în sistemele de informaţii existente privind traficul şi siguranţa rutieră ale municipiului Byala şi ale partenerului principal - Consiliul Judeţean Giurgiu, prin transfer de date către sistemul dezvoltat de municipalitatea Byala. Integrarea se obţine prin unificarea informaţiilor din baza de date a sistemelor de trafic existente într-o bază de date comună pe un server nou. Aceasta va extinde în mod semnificativ gama de reţele rutiere monitorizate şi supuse colectării automate de date, deoarece generarea informaţiilor despre traficul rutier, adică poziţia de referinţă, scopul călătoriei şi destinaţia va fi posibilă nu numai pentru drumurile naţionale, ci şi pentru unele străzi din centrul municipal si pe drumurile judetene. Analiza datelor privind traficul rutier, precum şi obţinerea de informaţii actualizate în timp real despre trafic vor fi mult facilitate. Astfel, va fi indeplinit unul dintre obiectivele proiectului "B-TeN" - îmbunătăţirea eficacităţii măsurilor de siguranţă a traficului în regiunea Giurgiu- Byala şi optimizarea gestionării traficului pentru a asigura transportul rapid şi sigur al persoanelor şi mărfurilor prin zonă.
Partenerul bulgar va dezvolta o hartă interactivă pe web pe care să fie afişate toate punctele automate de numărare şi punctele de monitorizare a vremii în cele două zone de monitorizare: Municipalitatea Byala şi judeţul Giurgiu.
Pentru a îndeplini cerinţele de integrare în sistemele de informaţii despre trafic existente în municipiul Byala şi partenerul principal - judeţul Giurgiu , punctele de numărare automată sau punctele de monitorizare a traficului ale altor sisteme deja disponibile la momentul implementării contractului vor fi, de asemenea, afişate pe hartă. O astfel de integrare este obligatorie, în cazul în care municipalitatea Byala şi partenerul - Consiliul Judeţean Giurgiu asigură un canal interoperabil pentru transmiterea datelor către sistem. Cartarea / afişarea in cadrul site-ului va permite o monitorizare în timp real de către operatorii partenerilor, transmiterea feedback-ului, permiţându-le astfel să controleze de la distanţă toate dispozitivele.
Prestatorul trebuie să îşi asume toate costurile pentru licenţele şi permisele statutare necesare pentru implementarea sistemului, care trebuie plătite integral pe cheltuiala sa şi în limita preţului convenit.
Rezultatele aşteptate ale configurării sistemului sunt următoarele:
- Numărarea şi clasificarea vehiculelor în mişcare la punctele de monitorizare şi creşterea preciziei datelor în combinaţie cu datele colectate de la sistemele deja existente;
- Colectarea şi agregarea statisticilor privind utilizatorii drumurilor în mişcare, care vor permite generarea de baze de date eşantion, tendinţe şi rapoarte privind traficul, precum şi evaluarea comparativă a volumului său între cel puţin două perioade de timp;
- Primirea informaţiilor de trafic în timp real actualizate pe drumurile pe care se află dispozitive automate de urmărire şi numărare a traficului;
- Analiza necesităţii de a desfăşura activităţi de investiţii pe reţeaua rutieră pe baza indicatorilor de măsurare a volumului de trafic şi a timpului economisit în timpul călătoriei;
- Prelungirea perioadei de recensământ - 365 de zile pe an, 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi, care este complet automatizată;
- Reducerea informaţiilor s