Obiectul prezentei achizitii îl reprezintă furnizarea de echipamente ( dotari) necesare functionarii in conditii optime pentru clădirile ciclului primar şi gimnazial.
Categoriile de dotari alese in urma semnarii contractului de finantare sunt enumerate mai jos:
- Pentru CICLU PRIMAR: 5 buc. Videoproiector cu suport tavan,7 buc. Laptop cu sistem de operare integrat, 1 buc. Imprimanta multifunctionala color, 27 buc. Lic...
Obiectul prezentei achizitii îl reprezintă furnizarea de echipamente ( dotari) necesare functionarii in conditii optime pentru clădirile ciclului primar şi gimnazial.
Categoriile de dotari alese in urma semnarii contractului de finantare sunt enumerate mai jos:
- Pentru CICLU PRIMAR: 5 buc. Videoproiector cu suport tavan,7 buc. Laptop cu sistem de operare integrat, 1 buc. Imprimanta multifunctionala color, 27 buc. Licenta antivirus, 27 buc. Licenta Office, 20 buc. PC-uri cu sistem de operare desktop complet echipat, 1 buc. Aspirator, 5 buc. Ecran videoproiector, 1 buc. TV 140 cm
- Pentru CICLU GIMNAZIAL: 2 buc.Videoproiector cu suport tavan, 4 buc. Laptop cu sistem de operare integrat, 1 buc. Imprimanta multifunctionala color, 4 buc. Licenta antivirus, 4 buc. Licenta Office, 1 buc. Aspirator
Conform listei de echipamente si/sau lucrari, si/sau servicii cu incadrarea acestora in sectiunea de cheltuieli elegibile/neeligibile a proiectului, avizate de Comuna Manastiur şi aprobate conform contractului de finantare nr. nr. 4679 din 12.08.2019 inregistrat la AC cu nr. 3175/13.08.2019 ,incheiat intre comuna Manastiur si MDRAP, valoarea estimată pentru “FURNIZARE DE ECHIPAMENTE IT, LICENŢE ŞI ELECTROCASNICE ÎN CADRUL PROIECTULUI CU DENUMIREA: REABILITARE, EXTINDERE ŞI DOTARE ŞCOALĂ GIMNAZIALĂ GEORGE GARDA MANAŞTIUR" este de 185.465,93 lei fara TVA, defalcată după cum urmează:
5. Echipamente IT, licente si electrocasnice
5.1 Videoproiector cu suport tavan- 7 buc* 2.268,48 lei - 15.879,36 lei fara TVA
5.2 Laptop cu sistem de operare integrat- 11 buc* 3.791,21 lei- 41.703,31 lei fara TVA
5.3 Imprimanta multifunctionala color- 2 buc.* 2.012,035 lei- 4.024,07 lei fara TVA
5.4 Licenta antivirus – 31 buc.* 93,15 lei - 2.887,65 lei fara TVA
5.5 Licenta Office- 31 buc.* 926,84 lei - 28.732,04 lei fara TVA
5.6 PC-uri cu sistem de operare desktop complet echipat- 20 buc.* 4.238,325 lei - 84.766,50 lei fara TVA
5.7 Aspirator- 2 buc.* 790,625 lei - 1.581,25 lei fara TVA
5.8 Ecran videoproiector- 5 buc.* 414,52 lei - 2.072,60 lei fara TVA
5.9 TV 140 cm- 1 buc* 3.819,15 lei- 3.819,15 lei fara TVA
Valoarea fiecarui echipement trebuie sa se incadreze in valorile descrise mai sus fara a le depasi.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in invitatia de participare si fisa de date a achizitiei - respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 4 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi transmise pe adresa de mail indicata de candidat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in incitatia de participare.