Feedback
I.D.: 75711233

“Furnizare Alimente Diverse"

Data publicarii
27.11.22 Exista 76.398 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15100000-9
Termenul limita pentru depunere:
16.01.23
Pretul estimativ:
10.774.080,00 RON - 13.928.880,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1165735.pdf
  2. Caiet de sarciniSpecificatii tehnice_signed.pdf
  3. Formulare.doc
Locul realizarii:
Satu Mare
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Avand in vedere faptul ca Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare este un spital care asigura asistenta medicala de specialitate, preventiva, curativa, de urgenta , de recuperare, necesitatea asigurarii cu “Furnizare Alimente Diverse" in functie de numarul de pacienti si diversitatea cazuisticii medicale ,in baza referatului de necesitate nr. 24695/08.11.2022 a fost stabilita si asumata necesitatea achizitionarii alimentelo...
Avand in vedere faptul ca Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare este un spital care asigura asistenta medicala de specialitate, preventiva, curativa, de urgenta , de recuperare, necesitatea asigurarii cu “Furnizare Alimente Diverse" in functie de numarul de pacienti si diversitatea cazuisticii medicale ,in baza referatului de necesitate nr. 24695/08.11.2022 a fost stabilita si asumata necesitatea achizitionarii alimentelor diverse. Produsele alimentare care fac obiectul licitatiei sunt absolut necesare pentru asigurarea hranei zilnice pe categorii de diete/meniuri si regimuri alimentare. Avand in vedere faptul ca blocul alimentar care apartine SJUSM asigura trei mese principale pe zi (mic dejun, pranz si cina) care cuprind preparate lichide si preparate de baza+ garnitura si in unele cazuri si desert sau suplimente nutritionale, este imperios necesar a se achizitiona alimentele enumerate in caietul de sarcini. Referatul de necesitate cuprinde cantitati minime si maxime deoarece nu se cunosc in momentul de fata cantitatile exacte ce urmeaza a fi cumparate pe o perioada de 12 luni, deorece nu se cunoaste in momentul de fata numarul de pacienti si felurile de diete/meniuri in urmatoarele 12 luni. Avand in vedere faptul ca aprovizionarea cu aceste alimente se face pe o perioada de 12 luni (respectiv 12 luni), autoritatea contractanta a decis ca procedura sa se finalizeze prin incheierea unui acord cadru cu mai multi ofertanti, numarul maxim 3 , pentru o perioada de 12 luni; Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa CS: lunar/trimestrial/anual sau ori de cate ori este necesar, in functie necesitatile autoritatii contractante. AC: Pentru fiecare lot in parte, cant est min si cant est max in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini- Anexa1; CS: Pentru fiecare lot in parte, cant est min si cant est max in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini-Anexa 1; CS: Pentru fiecare lot in parte, val est min si max a unui CS in conformitate cu prevederile Anexei la strategia de contractare; Pentru fiecare lot in parte, Cantitatea celui mai mare contract subsecvent = cant max a CS de mai sus pe 12 luni, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini-Anexa1; Achizitorul nu se obligă a achizitiona nici cantitatea minima nici cea maxima pe parcursul acordului-cadru, specificata in anexa. Cantitatea ce se preconizeaza a fi achizitionata pe parcursul acordului-cadru si specificata in documentatia de atribuire va fi achizitionata in functie de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie si de necesitatile autoritatii contractante.Contractele subsecvente vor fi incheiate lunar/trimestrial, anual sau ori de cate ori este necesar, in functie de necesitatile autoritatii contractante si de disponibilul bugetar. Termenul limita in care AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari /informatii suplimentare va fi a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor conform art.160 coraborat cu art.161 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 20 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu