APIA lansează prezenta licitaţie deschisă online pentru încheierea unui contract de furnizare a două sisteme de gestionare a bazelor de date (hardware si software), inclusiv soluţie de recuperare în caz de dezastru.Obiectul prezentei achizitii şi al contractului care urmează a fi atribuit, astfel cum reiese din Caietul de Sarcini presupune livrarea următoarelor produse şi servicii:
1. Furnizare, transport şi instalare si...
APIA lansează prezenta licitaţie deschisă online pentru încheierea unui contract de furnizare a două sisteme de gestionare a bazelor de date (hardware si software), inclusiv soluţie de recuperare în caz de dezastru.Obiectul prezentei achizitii şi al contractului care urmează a fi atribuit, astfel cum reiese din Caietul de Sarcini presupune livrarea următoarelor produse şi servicii:
1. Furnizare, transport şi instalare sistem Servere Baze de Date şi Stocare - 2 bucăţi, care cuprinde Serverele de procesare baze de date şi sistemul de stocare a datelor. Primul echipament va fi instalat în Centrul de date de producţie şi va găzdui bazele de date de producţie, fiind destinat utilizatorilor online pentru activităţile curente, precum şi pentru realizarea de rapoarte şi backup.
Cel de-al doilea sistem de gestionare a bazelor de date (hardware si software) este destinat Centrului de Recuperare a Datelor în caz de Dezastru din locatia: localitatea Cristian judeţul Braşov, va gazdui backup-uri ale bazelelor de date de producţie şi instanţe ce vor permite activarea acestor baze de date în cazul unui dezastru al site-ului de producţie.2.Data Guard replication sync / async. De acesta este nevoie pentru echipamentul care va fi instalat în Centrul de date de recuperare secundar (DR) şi va găzdui bazele de date de recuperare în caz de dezastru, de testare şi dezvoltare, fiind destinat utilizatorilor pentru realizarea de rapoarte, pentru testare, dezvoltare şi backup, fiind un software absolut necesar care permite replicarea dinamica a bazelor de date de pe site-ul de productie pe site-ul de recuperare in caz de dezastru. În cadrul documentatiei Oracle, regăsită pe link-ul https://docs.oracle.com/cd/B19306_01/server.102/b14230/install.htm se specifica faptul ca acest pachet software este inclus în licenta de Enterprise Edition of the Oracle database . Ca urmare, livrarea acestui prod nu va implica costuri pentru autoritatea contractantă, dar produsul trebuie sa fie livrat obligatoriu si sub nici o forma nu trebuie ca licenta Enterprise Edition sa fie livrata fara pachetul Data guard replication.3.Licenţe suplimentare necesare funcţionării în condiţii optime a sistemelor- 24 bucăţi. Licenţele suplimentare sunt necesare funcţionării în condiţii optime a sist. Acoperirea necesităţilor de licenţiere se va face prin echivalare cu licenţele deja existente pe sistemul Exadata X2-2. Se vor adauga licentele necesare pentru spatiul de stocare suplimentar. Necesar pentru soluţia propusă: 108 licenţe. Achizitorul detine 84 de licente din totalul necesar pentru soluţia propusă. Mai sunt necesare de achizitionat in cadrul prez contract 24 de licenţe de tip "Exadata Storage Server Software - Disk Drive Perpetual".4. Switchuri pentru conectare cu alte echipamente – 4 bucăţi
5.Servicii de Instruirea utilizatorilor pentru administrarea sistemelor, care va include Instruirea echipei IT a Beneficiarului pentru utilizarea sistemelor va include certificare şi toate serviciile de instruire trebuie prestate de un centru de pregătire certificat pentru fiecare tehnologie, pentru un număr de cel puţin 3 persoane – certificare MySQL, respectiv, pentru un număr de cel puţin 2 persoane – certificare Oracle.6.Servicii de Mentenanţă şi suport hardware şi software de la producător (pe o perioadă de 2 ani de la data încheierii perioadei de garantie de 12 luni de la data receptiei echip).7.Serv de Suport software pentru pachetul de licenţe instalat deja pe echipamentul EXADATA existent, pe o perioadă de 3 ani de la data portarii.Menţionăm că Serviciile de Migrarea bazelor de date pe noua configuraţie se vor realiza de către aut. contractantă.Prod şi serv solicitate sunt descrise detaliat în Caietul de sarcini.
Op.ec pot solicita clarif cu un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Aut contract va elabora şi posta în SICAP răspunsul la sol de clarif depuse în termenul de mai sus în a 11 zi inainte de data limită stabilita pt dep.ofertelor