Durata contractului este de 99 luni, din care:
- 3 luni reprezentand executie lucrari, de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, durata care poate fi prelungita prin act aditional.
- 96 luni reprezentand garantia pentru executia lucrarilor,
Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului de catre ultima parte (Executantul), include atat durata de executie a lucrarilor de 3 luni, ca...
Durata contractului este de 99 luni, din care:
- 3 luni reprezentand executie lucrari, de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor, durata care poate fi prelungita prin act aditional.
- 96 luni reprezentand garantia pentru executia lucrarilor,
Perioada de valabilitate a contractului incepe de la data semnarii contractului de catre ultima parte (Executantul), include atat durata de executie a lucrarilor de 3 luni, cat şi perioada de garantie a lucrarilor de 96 de luni.
Durata contractului poate fi diferita de 99 luni in functie de de durata de executie a lucrarilor — 3 luni sau durata perioadei de garantie a lucrarilor (96 de luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor si pana la data receptiei finale).
Autoritatea contractanta va anexa documentatiei de atribuire urmatoarele autorizatii de construire:
- Autorizatia de construire nr. 013/23.05.2013 prin care se autorizeaza executarea lucrarilor de “Reabilitare DN66 Bumbesti Jiu – Petrosani, km 93+500 – km 105+320 si km 105+740 – km 126+000" din cadrul investitiei “Reabilitare DN66 Filiasi – Petrosani, km 0+000 – km 126+000";
- Autorizatia de construire nr. 013/16.06.2014 prin care se autorizeaza executarea lucrarilor de construire pentru “Reabilitare DN66 Bumbesti Jiu – Petrosani, Contract 5R3 km 93+500 – km 126+000, Sectorul km 105+320 – km 105+740";
- Autorizatia de construire nr. 04/01.02.2019 prin care se autorizeaza executarea lucrarilor de construire aferente obiectivului de investitie: “Reamenajare parcare in zona Manastirii Lainici DN 66, km 106+220 – km 106+965".
Valoarea estimate a achizitiei este de 1.151,773,42 lei fara TVA, din care:
- Terasamente rampe: 461.240,55 lei fara TVA;
- Sistem de drenare a apelor pluviale rampe: 396.725,11 lei fara TVA;
- Siguranta circulatiei rampe: 293.807,76 lei fara TVA.
Nota:
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.