Autoritatea contractanta este C.N.A.I.R. S.A. prin D.R.D.P. Craiova. Obiectivul care trebuie reparat prin lucrari de intretinere periodica se afla pe DN65C km 21+278, pe raza localitatii Picaturile, jud. Dolj.
Prezentul proiect se refera la refacerea podului existent, ce se gaseste in administrarea CNAIR SA . Acesta a fost construit in anul 1983, este situat in aliniament, palier si are o schema statica de grinda simplu re...
Autoritatea contractanta este C.N.A.I.R. S.A. prin D.R.D.P. Craiova. Obiectivul care trebuie reparat prin lucrari de intretinere periodica se afla pe DN65C km 21+278, pe raza localitatii Picaturile, jud. Dolj.
Prezentul proiect se refera la refacerea podului existent, ce se gaseste in administrarea CNAIR SA . Acesta a fost construit in anul 1983, este situat in aliniament, palier si are o schema statica de grinda simplu rezemata cu deschiderea de 20.30 m (grinzi de 21.00 ,) si este din beton precomprimat. Zidurile intoarse au o lungime de 5.00 m, iar rosturile sunt de 5 cm rezultand o lungime totala a podului de 31.10 m. Suprastructura podului este alcatuita in sectiune transversala din 8 grinzi prefabricate cu armatura pretensionata de inaltime H =1.03 m si lungime L=21.00 m, pe aparate de reazem din neopren. Consolele de trotuar sunt realizate din elemente prefabricate din beton armat. Partea carosabila este din beton asfaltic, cu o latime de 7,80m, incadrata pe ambele parti de borduri din beton de 20x25 cm si trotuare de 1.05 cu beton asfaltic.Pe margini exista parapet pietonal metalic. Podul are un indice de stare tehnica IST=56 si se incadreaza in clasa de stare tehnica III. Conform art.21 din "Instructiunile tehnice pentru stabilirea starii tehnice a unui pod indicativ AND 522-2002 la un indice al starii tehnice IST =56, podul se incadreaza in clasa III-stare satisfacatoare. Elementele constructive prezinta degradari vizibile pe zone intinse cu tendinta de afectare a capacitatii portante, fiinD necesare lucrari de reparatii, reabilitare si consolidare. Lucrarea prezinta unele deficiente si un inceput de degradare cu tendinta de evolutie in timp,fiind necesare lucrari de reparatii si de intretinere. Se impune executia unor lucrari de reparatii care sa asigure viabilitatea podului.Proiectul tehnic a fost elaborat de catre Asocierea SC Planexe Design SRL &SC HVID Consulting Group SRL. Lucrarile prevazute se incadreaza la Ind.112 conf AND 554/2002.