“Execuţie lucrări pentru obiectivul "ÎNFIINŢARE REŢEA DE ALIMENTARE CU APĂ Si canalizare ÎN SAT MANOLEASA - PRUT, COMUNA MANOLEASA, JUD. BOTOŞANI".
Valoarea estimata este de 5.267.024.28 lei fara TVA si este compusa din urmatoarele capitole:
Executie de lucrari – 5.267.024.28 lei fara TVA
Cap. 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.2 – Amenajarea terenului – 12.800,00 lei fara TVA
1.3 – Amenajari ...
“Execuţie lucrări pentru obiectivul "ÎNFIINŢARE REŢEA DE ALIMENTARE CU APĂ Si canalizare ÎN SAT MANOLEASA - PRUT, COMUNA MANOLEASA, JUD. BOTOŞANI".
Valoarea estimata este de 5.267.024.28 lei fara TVA si este compusa din urmatoarele capitole:
Executie de lucrari – 5.267.024.28 lei fara TVA
Cap. 1 Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului
1.2 – Amenajarea terenului – 12.800,00 lei fara TVA
1.3 – Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala – 600,00 lei fara TVA.
1.4 – Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor – 4.000,00 lei fara TVA.
Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului – o,00 lei fara TVA
Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza
4.1 Constructii si instalatii – 5.118.024,28 lei fara TVA.
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – 1.600,00 lei fara TVA.
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 120.000,00 lei fara TVA;
Cap. 5 Alte cheltuieli
5.1 Organizare de santier – 10.000,00 lei fara TVA.
Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de semnarea unui contract de finanţare solicitat prin Cererea de finantare a Programului National de Redresare si Rezilienta, Componenta 1-Managmentul Apei depusa de UAT comuna Manoleasa, judetul Botosani pentru obiectivul de investitii “ ÎNFIINŢARE REŢEA DE ALIMENTARE CU APĂ SI CANALIZARE ÎN SAT MANOLEASA - PRUT, COMUNA MANOLEASA, JUD. BOTOŞANI" in vederea obtinerii unei finantari.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 şi HG nr. 395/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care va avea la dispozitie fondurile necesare realizarii investitiei ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie, asigurate prin semnarea contractului de finantare cu unul din organismele finantatoare.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi chiar dacă Autoritatea Contractantă a fost notificata asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus, respectiv a clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada pentru care opereaza clauza suspensiva este pana la semnarea contractului de finantare, astfel incat, in cazul in care conditia semnarii contractului de finantare nu este indeplinita, procedura de atribuire este anulata in conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Datele complete se regasesc in cuprinsul Proiectului tehnic atasat prezentei documentatii.
Nota: Lucrarile se vor executa respectand cerintele Ghidului specific - Conditii de accesare a fondurilor europene aferente PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ- COMPONENTA C1 – MANAGEMENTUL APEI- INVESTIŢIA 2 - Colectarea apelor uzate în aglomerările mai mici de 2000 de l.e. care împiedică atingerea unei stări bune a corpurilor de apă şi / sau afectează arii naturale protejate.
Notă! Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12 zile. Termenul limită în care autoritatea contractantă va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, în a 6-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) şi (2), ale art. 161, coroborate cu prevederile art. 3 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.