Feedback
I.D.: 27607305

“Echipament individual pentru personalul de interventie din cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Bistrita–Nasaud”

Data publicarii
24.04.18 Exista 75.495 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3 35810000-5
Termenul limita pentru depunere:
31.05.18
Pretul estimativ:
404.129,00 RON
Documente participare:
  1. 2-184645.zip
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achizitiei îl constituie achizitia de “Echipament individual pentru personalul de interventie din cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Bistrita–Nasaud” in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, si anume: Lot 1 - Echipament; Lot 2 - Incaltaminte; Lot 3 - Uniforma ceremonii. Valoarea estimata pe fiecare lot este: Valoarea estimata totala Lot 1= intre 225063.00 si 580824.00 lei Valoarea estimata totala...
Obiectul achizitiei îl constituie achizitia de “Echipament individual pentru personalul de interventie din cadrul Serviciului de Ambulanta Judetean Bistrita–Nasaud” in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, si anume: Lot 1 - Echipament; Lot 2 - Incaltaminte; Lot 3 - Uniforma ceremonii. Valoarea estimata pe fiecare lot este: Valoarea estimata totala Lot 1= intre 225063.00 si 580824.00 lei Valoarea estimata totala Lot 2 = intre 53776.00 si 137036.00 lei Valoarea estimata totala Lot 3 = intre 125290.00 si 250580.00 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: Lot 1= 225063.00 lei; Lot 2= 42386.00 lei; Lot 3= 62645.00 lei; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Lot 1= 290412.00 lei; Lot 2= 55990.00 lei; Lot 3= 125290.00 lei; Valoarea estimata a acordului cadru, fara TVA: intre 404129.00 si intre 968440.00 Moneda: RON Caracteristici tehnice si constructive ale produselor sunt prezentate in Caietul de sarcini. Cantitatile maxime si minime aferente acordului cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini. Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente fiecarui lot al acordului cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Cantitatile prevazuta in caietul de sarcini, sunt orientative si nu se constituie in obligatie contractuala. Aceaste cantitati au fost estimate la nivelul consumului mediu din anii anteriori. Contractele subsecvente se vor incheia trimestrial, semestrial, sau ori de cate ori apare o nevoie noua, cuantumurile valorice a fiecarui contract subsecvent vor fi stabilite in raport cu necesitatile ce fac obiectul contractului si resurselor financiare pe care autoritatea contractanta le are la dispozitie. Atentie: Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.1 din Fisa de Date, respectiv 13 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu