Achizitionare:
LOT1: Table interactive de min. 65 inch + suport – 14 buc, Laptopuri sau sisteme all-in-one – 14 buc, Sisteme de sunet – 14 buc, Camere videoconferinţă - 14 buc, Imprimante multifuncţionale – 14 buc, Scannere documente portabile – 14 buc, Alte dispozitive şi echipamente tehnologice (Router) - 14 buc,
LOT2: Catedră/Masa profesorului şi scaun – 14 buc, Pupitru individual cu scaun, reglabile pe înălţime – 3...
Achizitionare:
LOT1: Table interactive de min. 65 inch + suport – 14 buc, Laptopuri sau sisteme all-in-one – 14 buc, Sisteme de sunet – 14 buc, Camere videoconferinţă - 14 buc, Imprimante multifuncţionale – 14 buc, Scannere documente portabile – 14 buc, Alte dispozitive şi echipamente tehnologice (Router) - 14 buc,
LOT2: Catedră/Masa profesorului şi scaun – 14 buc, Pupitru individual cu scaun, reglabile pe înălţime – 364 buc, Cuiere – 14 buc, Dulap pentru depozitarea materialelor didactice– 14 buc, Suport pentru prezentare planşe– 14 buc.
Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: nu mai târziu de 6 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Termen de livrare: Livrarea se va face in minim 30 zile de la emiterea ordinului de livrare si maxim 120 de zile de la emiterea ordinului de livrare.
Livrarea se va face franco la sediul unitatii contractante ( Şcoala gimnazială din localitatea Voitinel, Judeţul Suceava) de catre furnizor cu mijloacele de transport proprii corespunzatoare fiecarui produs.
Termen de garanţie: minim 24 luni de la receptia produselor obligatoriu. Garantia extinsa a produselor ofertate: minim 12 luni si maxim 36 luni.
Data limită de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificări: nu mai târziu de 3 zile înainte de data - limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
În cazul în care operatorul economic/operatorii economici nu transmite/transmit solicitarea/solicitările de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenul prevăzut (6 zile înainte de data - limită stabilită pentru depunerea ofertelor), autoritatea contractantă va răspunde la solicitarea/solicitările de clarificare în măsura în care perioada necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea acestuia de către operatorii economici înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Răspunsurile la clarificările solicitate de operatorii economici şi notificările privind procedura de atribuire a contractului de lucrări vor fi publicate în SEAP, ataşate invitaţiei de participare, la secţiunea "Documentaţie şi clarificări".