Feedback
I.D.: 73180745

“Dotarea cu mobilier şi consumabile a camerelor de audire minori la nivelul instanţelor de judecată" în cadrul proiectului "Formarea profesională şi consolidarea capacităţii la nivelul sistemului judiciar", finanţat în cadrul Programului "Justiţie", prin Mecanismul Financiar Norvegian 2014-2021

Data publicarii
17.09.22 Exista 271.052 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39157000-7 31520000-7 39292300-8 39298200-9 39298900-6 39531400-7
Termenul limita pentru depunere:
24.10.22
Pretul estimativ:
312.078,40 RON - 312.078,40 RON
Documente participare:
  1. PROIECT CTR SI FORMULARE 14.09.2022 SEMNAT.pdf
  2. INSTRUCTIUNI PT OFERTANTI 14.09.2022 SEMNAT.pdf
  3. CS 14.09.2022 SEMNAT.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca obiect furnizarea de produse pentru dotare cu mobilier a 40 de camere de audiere a minorilor, respectiv dotarea cu consumabile a 47 camere de audiere a minorilor: - furnizare produselor necesare dotării cu mobilier adecvat: 2 fotolii, măsuţă, măsuţă cu minim 2 scaune pentru copii, 1 dulap tip bibliotecă cu rafturi/sertare, 2 lampadare, 1 manechin lemn, 1 covor, 1 set tablouri; - furnizare produselor ne...
Contractul are ca obiect furnizarea de produse pentru dotare cu mobilier a 40 de camere de audiere a minorilor, respectiv dotarea cu consumabile a 47 camere de audiere a minorilor: - furnizare produselor necesare dotării cu mobilier adecvat: 2 fotolii, măsuţă, măsuţă cu minim 2 scaune pentru copii, 1 dulap tip bibliotecă cu rafturi/sertare, 2 lampadare, 1 manechin lemn, 1 covor, 1 set tablouri; - furnizare produselor necesare dotării cu seturi de consumabile (10 x set creioane, 10 x set carioci, 1 x şevalet 3 în 1, 1 x organizator pentru creioane/carioci, 10 x bloc desen); În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire, este de 15 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis în ziua a 10-a înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Dotarea cu mobilier şi consumabile a camerelor de audiere minori la nivelul instanţelor de judecată" în cadrul proiectului "Formarea profesională şi consolidarea capacităţii la nivelul sistemului judiciar", finanţat în cadrul Programului "Justiţie", prin Mecanismul Financiar Norvegian 2014-2021 19.07.23
“Dotarea cu echipament audio-video camerelor de audire minori la nivelul instantelor de judecată" în cadrul proiectului "Formarea profesională şi consolidarea capacităţii la nivelul sistemului judiciar", finanţat în cadrul Programului "Justiţie", prin Mecanismul Financiar Norvegian 2014-2021 04.11.22
,,Achiziţionarea infrastructurii digitale destintate lucrărilor practice şi de măiestrie din cadrul Facultăţii de Film" Lot 1 - Camere digitale pentru cinema Lot 2 - Accesorii camere Cinematografice Lot 3 - Lumini profesionale LED Lot 4 - Echipamente IT Lot 5 - Camere foto - video 06.09.23
,,Achiziționarea infrastructurii digitale destintate lucrărilor practice și de măiestrie din cadrul Facultății de Film”Lot 1 - Camere digitale pentru cinemaLot 2 - Accesorii camere CinematograficeLot 3 - Lumini profesionale LEDLot 4 - Echipamente ITLot 5 - Camere foto - video  
Furnizare materiale specifice laboratorului de radiologie şi imagistică medicală  
Prestare servicii de catering în cadrul programului "Şcoală după şcoală" (SDS) către unităţile de învăţământ preuniversitar de la nivelul Sectorului 3 al Municipiului Bucureşti, care derulează programul SDS 28.07.23
Prestare servicii de catering în cadrul programului ”Școală după școală” (SDS) către unitățile de învățământ preuniversitar de la nivelul Sectorului 3 al Municipiului Bucureşti, care derulează programul SDS  
Furnizare materiale protecţie saci şi cutii  
Acord-cadru servicii întreţinere spaţii verzi 09.05.22
Acord-cadru servicii întreținere spații verzi