Feedback
I.D.: 75793684

“Diverse articole de mobilier: Lot 1: Mobilier; Lot 2: Scaune; Lot 3: Vestiare metalice"

Data publicarii
29.11.22 Exista 130.198 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39151000-5
Termenul limita pentru depunere:
13.12.22
Pretul estimativ:
124.746,00 RON - 124.746,00 RON
Documente participare:
  1. 02 FORMULARE.docx
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. Contract.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta este interesata de achizitia de produse "Diverse articole de mobilier - Lot 1: Mobilier; Lot 2: Scaune; Lot 3: Vestiare metalice", pentru buna desfasurare a activitatii in cadrul DRDP Craiova si la Baza de intretinere si deszapezire Bals pe traseul Drumului Expres Craiova-Pitesti km 19+370. Produsele ofertate trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Sa corespunda cerintelor tehnice precizate ...
Autoritatea contractanta este interesata de achizitia de produse "Diverse articole de mobilier - Lot 1: Mobilier; Lot 2: Scaune; Lot 3: Vestiare metalice", pentru buna desfasurare a activitatii in cadrul DRDP Craiova si la Baza de intretinere si deszapezire Bals pe traseul Drumului Expres Craiova-Pitesti km 19+370. Produsele ofertate trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - Sa corespunda cerintelor tehnice precizate in ANEXA 1 – Lista de cantitati achizitie, "Diverse articole de mobilier"; - Produsele din componenta Lot 1 – Mobilier, vor fi livrate si montate in Baza de intretinere si deszapezire Bals pe traseul Drumului Expres Craiova-Pitesti km 19+370 si la Magazia Centrala a DRDP Craiova, str. Pelendava nr. 29, Craiova, jud. Dolj; - Sa respecte prevederile legislatiei nationale si comunitare in vigoare. Nota: A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 3 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva. Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu