Feedback
I.D.: 52442714

“Creşterea capacităţii de gestionare a crizei cauzată de virusul COVID – 19 prin dotarea cu vehicule de salvare necesare Spitalului Municipal Campina, respectiv achizitia unei ambulante tip B1/B2"

Data publicarii
11.12.20 Exista 246.540 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
34114121-3
Termenul limita pentru depunere:
13.01.21
Pretul estimativ:
400.000,00 RON - 400.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 11.12.20 Publicat la 23.12.20
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In vederea asigurarii conditilor de functionare eficienta a Spitalului Municipal Campina prin cresterea capacitatii de reacţie la criza de sănătate publică cauzată de răspândirea virusului COVID-19 a fost accesată facilitatea de finanţare nerambursabilă în vederea creşterii capacităţii de gestionare, prin sistemul medical public, a situaţiei de urgenţă cauzată de criza sanitară COVID-19, prin intermediul Programului Operati...
In vederea asigurarii conditilor de functionare eficienta a Spitalului Municipal Campina prin cresterea capacitatii de reacţie la criza de sănătate publică cauzată de răspândirea virusului COVID-19 a fost accesată facilitatea de finanţare nerambursabilă în vederea creşterii capacităţii de gestionare, prin sistemul medical public, a situaţiei de urgenţă cauzată de criza sanitară COVID-19, prin intermediul Programului Operational Infrastructura Mare, Axa Prioritara (AP) 9 Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, Obiectivul Specific (OS) 9.1 Cresterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19, Proiect 142249. In contextul actual Spitalul Municipal Campina doreste sa achizitioneze Ambulanta tip B1/B2 - 1 bucata, conform caiet de sarcini atasat. Cerinţele precizate în Caietul de Sarcini sunt considerate ca fiind minimale. Orice ofertă de bază prezentată care se abate de la prevederile Caietului de Sarcini, va fi luată în considerare numai în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ echivalent sau superior cerinţelor minimale din Caietul de Sarcini. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, conform art. 161 din Legea 98 /2016. Spitalul Municipal Campina in calitate de autoritate contractanta doreste sa achizitioneze Ambulanta tip B1/B2 - 1 bucata, prezenta procedura de achizitie publica, fiind finantata in cadrul unui proiect cu finantare Europeana. Ambulanta tip B1/B2 - va fi livrata in baza contractului de furnizare ce se va incheia, termenul de livrare fiind de maxim 60 zile de la semnarea acestuia . Ambulanta tip B1/B2 - este finantata din fonduri europene si contractul de furnizare va fi incheiat numai daca Ambulanta tip B1/B2 - 1 bucata va fi aprobata de catre Comisia de evaluare a Ministerului Sanatatii, in urma incheierii contractului de finantare. In contextul implementarii proiectului POIM exista ca mijloc de a accelera implementarea proiectelor, posibilitatea pentru beneficiari de a lansa procedurile de achizitii publice prin folosirea unei clauze suspensive. Clauza suspensiva este reglementata prin OUG 40/2015 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru beneficiari ordonatori de credite ai bugetului local sau institutii publice. Clauza suspensiva specifica faptul ca sursa de finantare pentru contractul licitat nu este asigurata la momentul lansarii licitatiei si ca Autoritatea Contractanta va anula procedura in cazul in care finantarea nu se realizeaza. Receptia calitativa si cantitativa se va face de catre autoritatea contractanta in prezenta unei comisii de receptie si a unui delegat imputernicit de ofertant. Termenul de plata: in maxim 60 de zile de la primirea facturii, emisa ulterior semnarii procesului verbal de predare - primire si punere in functiune. Nu vor fi luate in considerare oferte tehnice incomplete (fara fise tehnice/manual de utilizare ale producatorului cu traducere in limba romana si cu indicarea paginii/paragrafului unde se regasesc cerintele din caietul de sarcini) . Prin criteriile minimale expuse in caietul de sarcini, Autoritatea contractanta doreste achizitia unei ambulante tip B1/B2 la un nivel de performanta superioara, de tehnologie actualizata 2020, cu un grad inalt de precizie si durabilitate mare. Termenul de livrare al ambulantei este 60 de zile de la semnarea contractului. Aceasta va fi livrata insotita de factura, RAR cu inscriere in carte “ambulanta tip B1" declaratie de conformitate emisa de producator ,proces verbal de receptie,proces verbal de punere in functiune, proces verbal de instruire, certificat de garantie, certificat CE, manual de utilizare(forma tiparita) in limba romana . Cerintele impuse in caietul de sarcini reprezinta obligatii contractuale, nerespectarea uneia dintre acestea atragand de la sine rezilierea contractului si solicitarea de daune interese. Autovehiculul trebuie sa fie omologat de catre R.A.R. – R.A. pentru circulatia pe drumurile publice si va respecta prevederile Ordonantei Guvernului Romaniei nr. 43/1997 privind regimul drumurilor cu modificarile si completarile ulterioare. Toate echipamentele cu care este dotat autovehiculul trebuie sa fie omologate in conformitate cu standardele europene in vigoare la data livrarii si sa aiba toate autorizatiile necesare punerii lor in functiune. Autovehiculul sa detina certificat de conformitate CE conform directivei CE 46/2007 (pentru autovehiculul pe care se amenajeaza ambulanta). Ambulanta va respecta in mod obligatoriu cerintele standardului SR EN 1789:2007+A2:2014, considerate ca fiind minimale. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine autorizatie RAR pt carosare si echipare ambulanta.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Creşterea capacităţii de gestionare a crizei cauzată de virusul COVID – 19 prin dotarea cu echipamente medicale necesare Spitalului Municipal Campina", respectiv achizitia a 3 roboti de sterilizare cu lampa xenon" 07.07.22
“Creşterea capacităţii de gestionare a crizei cauzată de virusul COVID – 19 prin dotarea cu echipamente medicale necesare SPITALULUI MUNICIPAL CAMPINA" 13.01.21
ACHIZITIE APARATURA MEDICALA 2020 12.06.20
ACHIZITIE ECHIPAMENTE PROFESIONALE PENTRU SPALATORIA SPITALULUI MUNICIPAL CAMPINA 2020 26.03.20
Achiziţie dezinfectanţi pentru proiectul: “Consolidarea capacităţii unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat in Municipiul Campina în vederea gestionării situaţiei de pandemie generată de virusul SARS-Cov-2", SMIS 145353- LOT1-Dezinfectanti obiecte mici-suprafete ; LOT2-Dezinfectanti pentru pardoseli; LOT3-Dezinfectanti pentru maini 09.02.23
ACHIZITIE CORP CAZAN WITOPLEX 900 KW PENTRU CENTRALA TERMICA - 2 BUCATI  
ACHIZITIE CORP CAZAN WITOPLEX 900 KW PENTRU CENTRALA TERMICA - 2 BUCATI  
“Creşterea capacităţii de gestionare a crizei cauzată de virusul COVID – 19 prin dotarea cu vehicule de salvare necesare Spitalului Municipal Campina, respectiv achizitia unei ambulante tip B1/B2"  
Achiziţie materiale de protecţie sanitară şi dezinfectanţi pentru : “Consolidarea capacităţii unităţilor de învăţământ preuniv. de stat in Mun.Campina in în vederea gestionării situaţiei de pandemie generată de virusul SARS-Cov-2", SMIS 145353 LOT1-Achizitie de dezinfectanti LOT2-Achizitie echipamente dezinfectare LOT3-Achizitie materiale pentru curatenie LOT4-Achizitie materiale sanitare 14.11.22
Licitatii Viitoare - “Creşterea capacităţii de gestionare a crizei cauzată de virusul COVID – 19 prin dotareacu vehicule de salvare necesare Spitalului Municipal Campina” respectiv achizitia unei ambulante tip B1/B2. (PLAN ACHIZITII 2020) 12.02.21