In vederea asigurarii conditilor de functionare eficienta a Spitalului Municipal Campina prin cresterea capacitatii de reacţie la criza de sănătate publică cauzată de răspândirea virusului COVID-19 a fost accesată facilitatea de finanţare nerambursabilă în vederea creşterii capacităţii de gestionare, prin sistemul medical public, a situaţiei de urgenţă cauzată de criza sanitară COVID-19, prin intermediul Programului Operati...
In vederea asigurarii conditilor de functionare eficienta a Spitalului Municipal Campina prin cresterea capacitatii de reacţie la criza de sănătate publică cauzată de răspândirea virusului COVID-19 a fost accesată facilitatea de finanţare nerambursabilă în vederea creşterii capacităţii de gestionare, prin sistemul medical public, a situaţiei de urgenţă cauzată de criza sanitară COVID-19, prin intermediul Programului Operational Infrastructura Mare, Axa Prioritara (AP) 9 Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, Obiectivul Specific (OS) 9.1 Cresterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19, Proiect 142249.
In contextul actual Spitalul Municipal Campina doreste sa achizitioneze echipamente medicale conform caiet de sarcini atasat. Cerinţele precizate în Caietul de Sarcini sunt considerate ca fiind minimale. Orice ofertă de bază prezentată care se abate de la prevederile Caietului de Sarcini, va fi luată în considerare numai în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ echivalent sau superior cerinţelor minimale din Caietul de Sarcini.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, conform art. 161 din Legea 98 /2016.
Spitalul Municipal Campina in calitate de autoritate contractanta doreste sa achizitioneze echipamente medicale, prezenta procedura de achizitie publica impartita in 22 loturi fiind finantata in cadrul unui proiect cu finantare Europeana, dupa cum urmeaza :
1. Aparat anestezie de inalta performanta - 1 bucata
2. Aparat ventilatie de inalta performanta - 8 bucati
3. Pat ATI radiotransparente,cu mobilitate laterala, antiescare- 8 bucati
4. Aparat radiologie mobil digital- 1 bucata
5. Injectomat - 75 bucati
Infuzomat - 20 bucati
Statie centrala de injectomate si infuzomate- 1 bucata
6. Robot sterilizare cu lampa xenon - 3 bucati
7. Ecograf cardiologie cu sonde cardio,tesut moale si transesofagiana- 1 bucata
8. Holter - 2 bucati
9. Paturi 3 sectiuni cu saltea - 69 bucati
10. Masina spalat/dezinfectat podele- 4 bucati
11. Linie laparoscopie clasica- 1 bucata
12. Linie endoscopie digestiva- 1 bucata
13. Masina de spalat instrumentar cu ultrasunete 60 l- 1 bucata
14. ESWL - aparat de litotritie extracorporala - 1 bucata
15. EKG- 9 bucati
16. Pat urgente hidraulic cu butelie O2 - 5 bucati
17. Sistem inchis PCR - 1 bucata
18. Termostat 100l - 1 bucata
19. Autoclav 100l - 1 bucata
20. Sistem decontaminare aer- 8 bucati
21. Dispozitiv de ridicat persoane grele min. 200kg- 1 bucata
22. Rampe oxigen - aer si traseu aferent- 90 bucati
Dispozitivele medicale vor fi livrate si montate in baza contractului de furnizare ce se va incheia, termenul de livrare fiind de maxim 60 zile de la semnarea acestuia .
Echipamentele medicale sunt finantate din fonduri europene si contractele de furnizare vor fi incheiate numai daca echipamentele vor fi aprobate de catre Comisia de evaluare a Ministerului Sanatatii, in urma incheierii contractului de finantare.
In contextul implementarii proiectului POIM exista ca mijloc de a accelera implementarea proiectelor, posibilitatea pentru beneficiari de a lansa procedurile de achizitii publice prin folosirea unei clauze suspensive.
Termenul de plata: in maxim 60 de zile de la primirea facturii, emisa ulterior semnarii procesului verbal de predare - primire si punere in functiune.
Autoritatea contractanta se obliga sa plateasca pretul echipamentelor medicale, ulterior incheierii procesului verbal de receptie, instalare, punere in functiune a acestora si instruirea personalului, numai dupa primirea fondurilor in cont, in urma aprobarii cererii de plata de catre AM POIM. In cazul in care cererea de finantare nu este aprobata de catre AM POINT si fondurile nu sunt virate si primite in contul achizitorului, acesta din urma nu va plati pretul echipamentelor.
Nu vor fi luate in considerare oferte tehnice incomplete (fara fise tehnice/manual de utilizare ale producatorului cu traducere in limba romana si cu indicarea paginii/paragrafului unde se regasesc cerintele din caietul de sarcini) .
Dispozitivele medicale vor fi livrate insotite de factura, declaratie de conformitate emisa de producator ,proces verbal de receptie,proces verbal de punere in functiune, proces verbal de instruire, certificat de garantie, certificat CE, manual de utilizare(forma tiparita) in limba romana .
Cerintele impuse in caietul de sarcini reprezinta obligatii contractuale, nerespectarea uneia dintre acestea atragand de la sine rezilierea contractului si solicitarea de daune interese.