In vederea asigurarii conditilor de functionare eficienta a Spitalului Municipal Campina prin cresterea capacitatii de reacţie la criza de sănătate publică cauzată de răspândirea virusului COVID-19 a fost accesată facilitatea de finanţare nerambursabilă în vederea creşterii capacităţii de gestionare, prin sistemul medical public, a situaţiei de urgenţă cauzată de criza sanitară COVID-19, prin intermediul Programului Operati...
In vederea asigurarii conditilor de functionare eficienta a Spitalului Municipal Campina prin cresterea capacitatii de reacţie la criza de sănătate publică cauzată de răspândirea virusului COVID-19 a fost accesată facilitatea de finanţare nerambursabilă în vederea creşterii capacităţii de gestionare, prin sistemul medical public, a situaţiei de urgenţă cauzată de criza sanitară COVID-19, prin intermediul Programului Operational Infrastructura Mare, Axa Prioritara (AP) 9 Protejarea sănătăţii populaţiei în contextul pandemiei cauzate de COVID-19, Obiectivul Specific (OS) 9.1 Cresterea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19, Proiect 142249.
In contextul actual Spitalul Municipal Campina doreste sa achizitioneze echipamente medicale, respectiv achizitia a 3 roboti de sterilizare cu lampa xenon, conform caiet de sarcini atasat. Cerinţele precizate în Caietul de Sarcini sunt considerate ca fiind minimale. Orice ofertă de bază prezentată care se abate de la prevederile Caietului de Sarcini, va fi luată în considerare numai în măsura în care propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ echivalent sau superior cerinţelor minimale din Caietul de Sarcini.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, conform art. 161 din Legea 98 /2016.
Spitalul Municipal Campina in calitate de autoritate contractanta doreste sa achizitioneze echipamente medicale, respectiv Robot sterilizare cu lampa xenon - 3 bucati.
Prezenta procedura de achizitie publica este finantata in cadrul unui proiect cu finantare Europeana.
Robotii de sterilizare cu lampa xenon sunt finantati din fonduri europene, vor fi livrati si montati in baza contractului de furnizare ce se va incheia, termenul de livrare fiind de maxim 60 zile de la semnarea acestuia .
Dispozitivele medicale vor fi livrate si montate in baza contractului de furnizare ce se va incheia, termenul de livrare fiind de maxim 60 zile de la semnarea acestuia .
Receptia calitativa si cantitativa se va face de catre autoritatea contractanta in prezenta unei comisii de receptie si a unui delegat imputernicit de ofertant.
Plata se va face ulterior incheierii procesului verbal de receptie, instalare, punere in functiune a echipamentelor si instruirea personalului , numai dupa primirea fondurilor in cont, in urma aprobarii cererii de plata de catre AM POIM. In cazul in care cererea de finantare nu este aprobata de catre AM POIM si fondurile nu sunt virate si primite in contul achizitorului, acesta din urma nu va plati pretul acestora. .
Nu vor fi luate in considerare oferte tehnice incomplete (fara fise tehnice/manual de utilizare ale producatorului cu traducere in limba romana si cu indicarea paginii/paragrafului unde se regasesc cerintele din caietul de sarcini) .
Prin criteriile minimale expuse in caietul de sarcini, Autoritatea contractanta doreste achizitia unor dispozitive medicale la un nivel de performanta superioara, de tehnologie actualizata 2022, cu un grad inalt de precizie si durabilitate mare.
Dispozitivele medicale vor fi livrate insotite de factura, declaratie de conformitate emisa de producator, proces verbal de receptie,proces verbal de punere in functiune, proces verbal de instruire, certificat de garantie, certificat CE, manual de utilizare(forma tiparita) in limba romana .
Cerintele impuse in caietul de sarcini reprezinta obligatii contractuale, nerespectarea uneia dintre acestea atragand de la sine rezilierea contractului si solicitarea de daune interese.
Procedura reprezinta o reluare a unui lot din trecut, din anuntul cu nr CN1026799/ 11.12.2020.