Feedback
I.D.: 48879736

“Construire imobil sediu P+2E"

Data publicarii
14.08.20 Exista 76.302 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45211350-7
Termenul limita pentru depunere:
14.09.20
Pretul estimativ:
2.575.357,30 RON - 2.575.357,30 RON
Documente participare:
  1. 04.MODELE DE FORMULARE-lucrari.doc
  2. Arhitectura IS Plan trasare.zip
  3. Autorizatie Constr. Mercur 28.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Scopul acestei achizitii este realizarea obiectivului de investiţii ″Construire imobil sediu P+2E" cu destinatie de birouri care sa corespunda cerintelor actuale si nevoilor de operare ale Agentiei pentru Dezvoltare Regionala a Regiunii de Dezvoltare Sud-Est in Strada Mercur, nr.28, Mun.Braila, jud.Braila. Orice activitate inclusa în caietul de sarcini prezinta toate caracteristicile tehnice minime ce duc la indeplinirea o...
Scopul acestei achizitii este realizarea obiectivului de investiţii ″Construire imobil sediu P+2E" cu destinatie de birouri care sa corespunda cerintelor actuale si nevoilor de operare ale Agentiei pentru Dezvoltare Regionala a Regiunii de Dezvoltare Sud-Est in Strada Mercur, nr.28, Mun.Braila, jud.Braila. Orice activitate inclusa în caietul de sarcini prezinta toate caracteristicile tehnice minime ce duc la indeplinirea obiectului contractului. Ofertanţii trebuie să răspundă integral cerinţelor minime incluse în Caietul de Sarcini şi fără a limita funcţionalităţile ofertate. Constructia va avea ca destinatie principala birouri, ca destinatie secundara o locuinta de serviciu, grupuri sanitare si camera personalului pentru paza, iar ca destinatii conexe se propun: camera serverelor si spatiile tehnice. Descrierea lucrarilor este disponibila in Proiectul tehnic si in caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire. Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit NU cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in bugetul proiectului (devizul general), acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in comnditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice. Procentul cheltuielilor de diverse si neprevazute -9%*cap.1.2, 1.3, 1.4, 2, 3.5, 3.8, 4 ale devizului general. Durata contractului este de este de 15 luni. Autoritatea contractantă isi rezerva, in baza prevederilor art. 221 din Legea 98/2016, dreptul de a prelungi durata contractului de lucrari ce urmeaza a fi atribuit, pentru o perioada de maxim 3 luni, prin incheiere de act aditional. Dreptul autorităţii contractante de a opta pentru prelungirea perioadei de execuţie este condiţionat de existenta unor motive intemeiate, independent de vointa contractorului (caz de forta majora precum conditii meteo care pot impiedica executia lucrarilor, descoperirea unor situri arheologice etc.). Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor : 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari, pana cel tarziu in a 6 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
CL7 – Executie lucrari retele de alimentare cu apa – UAT Faurei, UAT Mircea Voda, UAT Jirlau, UAT Galbenu, UAT Visani si canalizare UAT Ianca, UAT Faurei, UAT Mircea Voda, UAT Jirlau, UAT Surdila Gaiseanca  
CL5 – Executie lucrari retele de alimentare cu apa - UAT Vadeni, UAT Silistea, UAT Maxineni, UAT Salcia Tudor si UAT Romanu, Conducta de aductiune GA Apollo - Muchea - Latinu – Gulianca si canalizare – UAT Vadeni  
Achizitie servicii de închiriere spatiu curs practică - curs calificare manichiura-pedichiura în mun.Braila, jud.Braila 19.10.15
Achizitie servicii de închiriere spatiu curs practică - curs calificare manichiura-pedichiura în mun.Braila, jud.Braila 28.07.15
Lucrări ornamentale la faţada stradală a gardului cimitirului Sf. Constantin, mun.Braila, jud.Braila  
CL5 – Executie lucrari retele de alimentare cu apa - UAT Vadeni, UAT Silistea, UAT Maxineni, UAT Salcia Tudor si UAT Romanu, Conducta de aductiune GA Apollo - Muchea - Latinu – Gulianca si canalizare – UAT Vadeni - Lot 1 Conducta de aductiune GA Apollo – Muchea – Latinu - Gulianca si GA, Aductiuni secundare si retele distribuitie in sistemul zonal Braila  
CL5 – Executie lucrari retele de alimentare cu apa - UAT Vadeni, UAT Silistea, UAT Maxineni, UAT Salcia Tudor si UAT Romanu, Conducta de aductiune GA Apollo - Muchea - Latinu – Gulianca si canalizare – UAT Vadeni 24.03.22
CL7 – Executie lucrari retele de alimentare cu apa – UAT Faurei, UAT Mircea Voda, UAT Jirlau, UAT Galbenu, UAT Visani si canalizare UAT Ianca, UAT Faurei, UAT Mircea Voda, UAT Jirlau, UAT Surdila Gaiseanca 08.08.22
CL5 – Executie lucrari retele de alimentare cu apa - UAT Vadeni, UAT Silistea, UAT Maxineni, UAT Salcia Tudor si UAT Romanu, Conducta de aductiune GA Apollo - Muchea - Latinu – Gulianca si canalizare – UAT Vadeni  
Achiziţie publică de prestare a serviciilor de "Raportarea progresului în implementarea proiectului şi Consultanţă în domeniul achiziţiilor publice, conform prevederilor contractului de finanţare " Transport public urban modern în Oraşul Ianca, jud. Brăila"