Proiectul prezinta lucrarile de reparatii necesare pentru consolidarea unor parcaje existente, sau amenajarea unor parcaje noi în spatele blocurilor de locuinţe O6-O8, OS4-OS5, O16 şi P4, amplasate cu faţada principală spre strada Oituz, care prezintă următoarele suprafeţe:
- Blocuri OS4, OS5 şi OS16 – amenajare parcaj şi reparaţii acces carosabil existent + trotuar de încadrare: 1230 mp + 577,50 mp + 247,50 mp = 2055,00...
Proiectul prezinta lucrarile de reparatii necesare pentru consolidarea unor parcaje existente, sau amenajarea unor parcaje noi în spatele blocurilor de locuinţe O6-O8, OS4-OS5, O16 şi P4, amplasate cu faţada principală spre strada Oituz, care prezintă următoarele suprafeţe:
- Blocuri OS4, OS5 şi OS16 – amenajare parcaj şi reparaţii acces carosabil existent + trotuar de încadrare: 1230 mp + 577,50 mp + 247,50 mp = 2055,00 mp
- Bloc P4 – amenajare parcaj: 857,00 mp
- Blocuri O6-O8 – amenajare parcaj: 332,00 mp
- Intersecţie strada Maramureşului cu strada Olteniei – amenajare parcaj şi reparaţii acces carosabil existent: 439,00 mp + 198,00 mp = 637,00 mp
- Total 3881,00 mp
Numar total de locuri de parcare proiectate 158
Amenajarea parcajelor si a caii lor de acces proiectate , va fi realizata cu un sistem rutier alcatuit din urmatoarele straturi :
• 18 cm imbracaminte din beton de ciment clasa BcR 3,5
• hartie Kraft 160 g/mp/folie polietilena
• 2cm nisip de protectie
• 15 cm piatra sparta cu impanare
• 7 cm strat izolator de nisip
lncadrarea se va face cu borduri prefabricate din beton de 20 x 25 cm, asezate pe o fundatie din beton de 30 x 35 cm.
Trasarea lucrarilor :
Se va face prin metode topografice, realizandu-se transpunerea in teren a elementelor geometrice de legatura (distante, unghiuri, coordonate) stabilite prin proiectul de executie.Etapele de trasare sunt: identificarea bornelor topo existente si creearea unei retele de sprijin in zona; trasarea axului proiectat; materializarea pe teren a axului proiectat cu ajutorul tarusilor; amplasarea de tarusi martori, la punctele caracteristice.
Ordinea de executie a lucrarilor d.p.d.v tehnologic:
• Verificarea parcajului proiectat, d.p.d.v al al existentei retelelor de utilitati de pe suprafata acestuia;
• Trasarea axului caii de acces
• Executarea sapaturilor la cotele stabilite in proiect
• Asterneerea pe suprafata carosabila, a stratului izolator de nisip in grosime de 7 cm;
• Asternerea urmatorului strat de piatra sparta, sort 25-63 mm in grosime de 15 cm;
• Asternerea nisipului de protectie in grosime de 2 cm;
• Ridicarea la cotele finite ale imbracamintei din beton de ciment; a capacelor caminelor ;
• Asternerea peste nisipul de protective a hartiei Kraft sau a foliei de polietilena;
• Incadrarea cu bordure de 20x25 cm a carosabilului si caii lui de acces;
• Incadrarea cu bordure de 10x15 cm a aleilor pietonale si trotuarelor proiectate;
• Asternerea pe carosabil, a imbaracamintei de beton de ciment cu grosimea de 18 cm, clasa Bc R3,5 sub forma de dale cu dimensiunile de 5,00 x 4,00 m, cu rosturi de contractie transversal, de contact longitudinal si dilatatie transversal, colmatate cu mastic bituminous;
• Asternerea pe suprafata trotuarelor, a stratului isolator de nisip, urmata de cea a imbaracamintei din beton de ciment clasa C8/10, realizata sub forma de dale cu dimensiunile de 5,00 x 1,50 m, cu rosturi de contractie transversal, colmatate cu mastic bituminos.
Toate aceste lucrari vor fi executate conform Caietelor de sarcini, parte integranta a Proiectului tehnic.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor:12 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 3 zile de data limita de depunere a ofertelor.