DRDP Craiova intentioneaza sa achizitioneze servicii de intretinere, revizii si reparatii (manopera si piese de schimb) si piese de schimb pentru Statia de asfalt mobila AMMAN, din dotarea Sectiei de productie din cadrul DRDP Craiova.
Acordul ce urmeaza a fi incheiat are ca obiect achizitia publica atat de servicii de revizii si reparatii cat si de produse (piese de schimb).
Din totalul pieselor de schimb, se vor achizition...
DRDP Craiova intentioneaza sa achizitioneze servicii de intretinere, revizii si reparatii (manopera si piese de schimb) si piese de schimb pentru Statia de asfalt mobila AMMAN, din dotarea Sectiei de productie din cadrul DRDP Craiova.
Acordul ce urmeaza a fi incheiat are ca obiect achizitia publica atat de servicii de revizii si reparatii cat si de produse (piese de schimb).
Din totalul pieselor de schimb, se vor achizitiona si piese fara montaj inclus care vor fi inlocuite de achizitor in regie proprie.
Operatiunile serviciilor de reparare constau in: intretinerea si repararea elementelor mecanice, electrice, hidraulice, cu reconditionare sau inlocuire de piese sau subansambluri si asigurate de ofertant, pentru Statia de asfalt mobila AMMAN din dotarea Sectiei de Productie din cadrul DRDP Craiova – punct de lucru District Brosteni – DN 67 km 35+550 dr.
Nota:
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.