Feedback
I.D.: 36993082

“Achizitionarea echipamente IT Lot 1 Achiziţionare 18 buc. sisteme de calcul, 1 buc. statie grafica Lot 2 Achiziţionare 3 buc. laptopuri Lot 3 Achiziţionare 1 buc. monitor PC 32” Lot 4 Achiziţionare 1 buc. sistem de calcul PC, 1 buc. imprimanta A3 color, 10 buc. tablete, 10 buc. imprimante portabile Lot 5 Achiziţionare 3 buc. sisteme de calcul "

Data publicarii
04.07.19 Exista 46.256 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8
Termenul limita pentru depunere:
24.07.19
Pretul estimativ:
125.981,00 RON - 125.981,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1047357.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul are ca scop: Achizitionarea echipamente IT Lot 1 Achiziţionare 18 buc. sisteme de calcul, 1 buc. statie grafica Lot 2 Achiziţionare 3 buc. laptopuri Lot 3 Achiziţionare 1 buc. monitor PC 32” Lot 4 Achiziţionare 1 buc. sistem de calcul PC, 1 buc. imprimanta A3 color, 10 buc. tablete, 10 buc. imprimante portabile Lot 5 Achiziţionare 3 buc. sisteme de calcul Termenul de livrare al ...
Contractul are ca scop: Achizitionarea echipamente IT Lot 1 Achiziţionare 18 buc. sisteme de calcul, 1 buc. statie grafica Lot 2 Achiziţionare 3 buc. laptopuri Lot 3 Achiziţionare 1 buc. monitor PC 32” Lot 4 Achiziţionare 1 buc. sistem de calcul PC, 1 buc. imprimanta A3 color, 10 buc. tablete, 10 buc. imprimante portabile Lot 5 Achiziţionare 3 buc. sisteme de calcul Termenul de livrare al produselor este de : 10 de zile de la semnarea contractului Valoarea totala estimata fara TVA este 125.981 lei fara TVA, defalcata astfel: - Lot 1: 66.722 lei fără TVA - Lot 2: 13.504 lei fără TVA - Lot 3: 1.010 lei fără TVA - Lot 4: 38.568 lei fără TVA - Lot 5: 6.177 lei fără TVA Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 9 zileAutoritatea Contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte de data limita de de-punere a ofertelor in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Modul de realizare a corespondentei intre Autoritatea Contractanta si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP, iar “Comunicare rezultat procedura” se va realiza prin intermediul e-mail declarat de ofertanti in Formularul 15.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Achizitionarea echipamente IT Lot 1 Achiziţionare 18 buc. sisteme de calcul, 1 buc. statie grafica Lot 2 Achiziţionare 3 buc. laptopuri Lot 3 Achiziţionare 1 buc. monitor PC 32" Lot 4 Achiziţionare 1 buc. sistem de calcul PC, 1 buc. imprimanta A3 color, 10 buc. tablete, 10 buc. imprimante portabile Lot 5 Achiziţionare 3 buc. sisteme de calcul "  
“Achiziţionare PC, Staţie grafică, Monitor PC, Laptop, Tabletă PC, Imprimantă A3, A4 şi Fax" 05.07.21
"Achizitionare PC, statie grafica, laptop, imprimanta A4 monocrom, imprimanta multifuncţională A4 monocrom, imprimante,multifunctionnale, scannere, imprimante A2 color, Tablet PC, tableta 12,9, imprimanta retea A3, imprimanta portabila" 28.07.22
Aparatură medicală aferentă proiectului "Extindere, modernizare şi dotare UPU-SMURD la Spitalul Judeţean de Urgenţă Zalău" Lot 1 – Tărgi UPU adulţi (24 buc) ; Lot 2 – Scaune tratament (10 buc) ; Lot 3 – Tărgi UPU supraponderali (2 buc) ; Lot 4 – Tărgi ; Lot 5 – Monitorizare ; Lot 6 – Radiologie I ; Lot 7 – Radiologie 2 ; Lot 8 – Imagistică ; 13.11.23
Aparatură medicală aferentă proiectului ”Extindere, modernizare și dotare UPU-SMURD la Spitalul Județean de Urgență Zalău” Lot 1 – Tărgi UPU adulți (24 buc) ;Lot 2 – Scaune tratament (10 buc) ;Lot 3 – Tărgi UPU supraponderali (2 buc) ;Lot 4 – Tărgi ;Lot 5 – Monitorizare ;Lot 6 – Radiologie I ;Lot 7 – Radiologie 2 ;Lot 8 – Imagistică ;  
Aparatură medicală aferentă proiectului ”Extindere, modernizare și dotare UPU-SMURD la Spitalul Județean de Urgență Zalău” Lot 1 – Tărgi UPU adulți (24 buc) ;Lot 2 – Scaune tratament (10 buc) ;Lot 3 – Tărgi UPU supraponderali (2 buc) ;Lot 4 – Tărgi ;Lot 5 – Monitorizare ;Lot 6 – Radiologie I ;Lot 7 – Radiologie 2 ;Lot 8 – Imagistică ;  
Aparatură medicală aferentă proiectului ”Extindere, modernizare și dotare UPU-SMURD la Spitalul Județean de Urgență Zalău” Lot 1 – Tărgi UPU adulți (24 buc) ;Lot 2 – Scaune tratament (10 buc) ;Lot 3 – Tărgi UPU supraponderali (2 buc) ;Lot 4 – Tărgi ;Lot 5 – Monitorizare ;Lot 6 – Radiologie I ;Lot 7 – Radiologie 2 ;Lot 8 – Imagistică ;  
Aparatură medicală aferentă proiectului ”Extindere, modernizare și dotare UPU-SMURD la Spitalul Județean de Urgență Zalău” Lot 1 – Tărgi UPU adulți (24 buc) ;Lot 2 – Scaune tratament (10 buc) ;Lot 3 – Tărgi UPU supraponderali (2 buc) ;Lot 4 – Tărgi ;Lot 5 – Monitorizare ;Lot 6 – Radiologie I ;Lot 7 – Radiologie 2 ;Lot 8 – Imagistică ;  
Aparatură medicală aferentă proiectului ”Extindere, modernizare și dotare UPU-SMURD la Spitalul Județean de Urgență Zalău” Lot 1 – Tărgi UPU adulți (24 buc) ;Lot 2 – Scaune tratament (10 buc) ;Lot 3 – Tărgi UPU supraponderali (2 buc) ;Lot 4 – Tărgi ;Lot 5 – Monitorizare ;Lot 6 – Radiologie I ;Lot 7 – Radiologie 2 ;Lot 8 – Imagistică ;  
Aparatură medicală aferentă proiectului ”Extindere, modernizare și dotare UPU-SMURD la Spitalul Județean de Urgență Zalău” Lot 1 – Tărgi UPU adulți (24 buc) ;Lot 2 – Scaune tratament (10 buc) ;Lot 3 – Tărgi UPU supraponderali (2 buc) ;Lot 4 – Tărgi ;Lot 5 – Monitorizare ;Lot 6 – Radiologie I ;Lot 7 – Radiologie 2 ;Lot 8 – Imagistică ;