Feedback
I.D.: 93577377

“Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice"

Data publicarii
21.02.24 Exista 51.926 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45321000-3
Pretul estimativ:
7.421.841,37 RON - 7.421.841,37 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de executie lucrari avand ca obiect: “Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice", in municipiul Sibiu, conform specificatiilor prevazute in documentatia de atribuire.Valoarea estimata far...
Contract de executie lucrari avand ca obiect: “Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice", in municipiul Sibiu, conform specificatiilor prevazute in documentatia de atribuire.Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre: 7.421.841,37 lei fără TVA, din care:- Valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 208.300,00 lei fara TVA- Valoarea estimata rest lucrari de executat este de 7.213.541,37 lei fără TVADurata contractului este: 13 luni de la semnarea contractului, din care: -SERVICII DE PROIECTARE - 2 luni de la data semnării contractului (conf. Cap. 2.3 si 3.6 din Caietul de sarcini)-EXECUTIA LUCRARILOR - 9 luni de la ordinul de incepere a lucrarilor (conf. Cap. 2.3 si 3.6 din Caietul de sarcini)-ASISTENTA TEHNICA DIN PARTERA PROIECTANTULUI, pe perioada executiei lucrarilor, inclusiv actualizare proiectul tehnic de executie la data finalizarii lucrarilor "as built" - 9 luni de la ordinul de incepere a lucrarilor (conf. Cap. 2.3 si 3.6 din Caietul de sarcini)-Receptia la finalizarea lucrarii si remedieri – 2 luni de la finalizarea lucrarilor (conf. Cap. 2.3 si 3.6 din Caietul de sarcini)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“REABILITARE IMOBIL MARIA TEREZA – STR. GLADIOLELOR, NR. 4-6, SIBIU” - FAZA: PT + DE + DTAC + VERIFICARE PROIECT + ELABORARE DOCUMENTATII PENTRU OBTINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENTA TEHNICA, COD SMIS: 305342 14.05.24
“REABILITARE IMOBIL MARIA TEREZA – STR. GLADIOLELOR, NR. 4-6, SIBIU” - FAZA: PT + DE + DTAC + VERIFICARE PROIECT + ELABORARE DOCUMENTATII PENTRU OBTINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENTA TEHNICA, COD SMIS: 305342  
“Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice" 04.09.23
“Achizitionarea de servicii de proiectare (PT+DE+DTAC + verificare documentatii de verificatori autorizati + obtinere avize + asistenta tehnica) si Executie lucrari, aferent obiectivului - Reabilitare Şcoala Gimnazială nr.13 în vederea îmbunătăţirii eficienţei energetice" 28.11.23
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "DRUM DE LEGĂTURĂ ÎNTRE STR. INTRAREA ARIEŞULUI ŞI CALEA DUMBRĂVII " (PT+DE+DTAC+DTOE+verificare proiect+elaborare documentaţii şi obţinere avize faza PT+asistenţă tehnică+execuţie lucrări) 21.09.23
SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT+DE+DTAC+VERIFICARE PROIECT+ELABORARE DOCUMENTAŢII PENTRU OBŢINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU "AMENAJARE PARC SUB ARINI" 28.05.24
SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT+DE+DTAC+VERIFICARE PROIECT+ELABORARE DOCUMENTAŢII PENTRU OBŢINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU "AMENAJARE PARC SUB ARINI" 28.05.24
SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT+DE+DTAC+VERIFICARE PROIECT+ELABORARE DOCUMENTAŢII PENTRU OBŢINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENŢĂ TEHNICĂ PENTRU "AMENAJARE PARC SUB ARINI" 11.06.24
“REABILITARE IMOBIL MARIA TEREZA – STR. GLADIOLELOR, NR. 4-6, SIBIU" - FAZA: PT + DE + DTAC + VERIFICARE PROIECT + ELABORARE DOCUMENTATII PENTRU OBTINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENTA TEHNICA, COD SMIS: 305342 14.05.24
REABILITARE SI MODERNIZARE STRAZI IN ORASUL AGNITA SI LOCALITATILE APARTINATOARE RUJA SI COVES, JUD. SIBIU – pentru STRAZILE ALEEA TEILOR, ALEEA CASTANILOR, ABATORULUI SI LOC. RUJA