Feedback
I.D.: 69866446

“Achizitie de produse: LOT 1 Computer Desktop, LOT 2 Monitoare, LOT 3 Surse neintreruptibile(UPS), LOT 4 Multifunctionale, LOT 5 Laptopuri"

Data publicarii
06.06.22 Exista 124.651 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30211500-6 30231300-0 30200000-1 30232000-4 30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
21.06.22
Pretul estimativ:
552.420,00 RON - 552.420,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 06.06.22 Publicat la 19.06.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Pentru buna desfasurare a activitatii, se impune ca DRDP Craiova sa fie dotata cu echipamente IT functionale la parametrii normali si de ultima generatie. Prin achizitionarea produselor din caietul de sarcini, se urmareste achizitionarea si livrarea de computer personale, monitoare, surse neintreruptibile, multifunctionale si laptopuri intr-un termen cat mai scurt, astfel incat sa poata fi efectuate enlocuirea echipamentel...
Pentru buna desfasurare a activitatii, se impune ca DRDP Craiova sa fie dotata cu echipamente IT functionale la parametrii normali si de ultima generatie. Prin achizitionarea produselor din caietul de sarcini, se urmareste achizitionarea si livrarea de computer personale, monitoare, surse neintreruptibile, multifunctionale si laptopuri intr-un termen cat mai scurt, astfel incat sa poata fi efectuate enlocuirea echipamentelor depasite moral si/sau fizic si dotarea compartimentelor functionale din DRDP Craiova si subunitati. Nota: A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 3 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in fara termenelor mentionate se va considera tardiva. Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Achizitie imprimante multifunctionale: Lot 1 – Achizitie multifunctionale A3(9 buc), Lot 2 - Achizitie multifunctionale A 3 laser color(1 buc)" 04.07.22
“Achizitie de anvelope: Lot 1 – Pneuri pentu sarcina mare; Lot 2 – Pneuri pentru autoturisme; Lot 3: Pneuri pentru camioane" 20.02.24
“Achizitie de anvelope: Lot 1 – Pneuri pentu sarcina mare; Lot 2 – Pneuri pentru autoturisme; Lot 3: Pneuri pentru camioane” 20.02.24
“Achizitie de anvelope: Lot 1 – Pneuri pentu sarcina mare; Lot 2 – Pneuri pentru autoturisme; Lot 3: Pneuri pentru camioane”  
“Acord cadru pe 4 ani – Intocmire expertize tehnice pentru podurile din administrarea DRDP Craiova - LOT 1: Expertize tehnice pentru poduri; LOT 2: Expertize tehnice ziduri de sprijin" 19.06.23
“Acord cadru pe 4 ani – Intocmire expertize tehnice pentru podurile din administrarea DRDP Craiova - LOT 1: Expertize tehnice pentru poduri; LOT 2: Expertize tehnice ziduri de sprijin”  
“Acord cadru pe 4 ani – Intocmire expertize tehnice pentru podurile din administrarea DRDP Craiova - LOT 1: Expertize tehnice pentru poduri; LOT 2: Expertize tehnice ziduri de sprijin”  
“Motounelte dotare district: LOT 1: Masina gaurit rotopercutoare – 45 buc; LOT 2 – Vibrator de beton – 7 buc; LOT 3 – Flex + set discuri – 45 buc; LOT 4: Betoniera – 45 buc" 06.02.24
“Diverse articole de mobilier: Lot 1: Mobilier; Lot 2: Scaune; Lot 3: Vestiare metalice" 13.12.22
“Achizitie motocositoare si motofierastraie: LOT 1: Motocositoare – 135 buc; LOT 2: Motofierastraie – 45 buc" 19.02.24