Feedback
I.D.: 68217273

“Achizitie de cartuse/tonere pentru imprimante si copiatoare"

Data publicarii
18.04.22 Exista 130.876 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
02.05.22
Pretul estimativ:
97.690,00 RON - 97.690,00 RON
Documente participare:
  1. CS tonere.pdf
  2. CTR tonere.pdf
  3. FORMULARE tonere.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentului caiet de sarcini il constituie incheierea unui contract de furnizare de produse de cartuse/tonere pentru imprimante si multifunctionale pentru o perioada de 1 an, in vederea bunei desfasurari a activitatii din DRDP Craiova si subunitati. Achizitia de cartuse este necesara imprimarii, copierii documentelor, transmiterii si receptionarii de faxuri, pentru imprimantele si multifunctionalele din D.R.D.P. Cr...
Obiectul prezentului caiet de sarcini il constituie incheierea unui contract de furnizare de produse de cartuse/tonere pentru imprimante si multifunctionale pentru o perioada de 1 an, in vederea bunei desfasurari a activitatii din DRDP Craiova si subunitati. Achizitia de cartuse este necesara imprimarii, copierii documentelor, transmiterii si receptionarii de faxuri, pentru imprimantele si multifunctionalele din D.R.D.P. Craiova si subunitati. Produsele ofertate vor fi noi si de ultima generatie, vor respecta in totalitate cerintele din manualul tehnic al echipamentului si/sau recomandarile producatorului echipamentului in care acestea vor fi utilizate si vor fi 100% compatibile cu echipamentele in care urmeaza sa fie utilizate fiind recunoscute de echipamente. Nota: A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 3 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu