Feedback
I.D.: 70588660

“Achizitie container modular tip magazie (panou sandwich) – 2 buc (Sediul central SDN Dr. Tr. Severin si District Balota)"

Data publicarii
28.06.22 Exista 41.664 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44211100-3
Termenul limita pentru depunere:
01.08.22
Pretul estimativ:
118.696,80 RON - 118.696,80 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1151686.pdf
  2. CAIET SARCINI.pdf
  3. CONDITII CONTRACTUALE.pdf
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze “Container modular tip magazie (panou sandwich) – 2 buc (Sediul central SDN Dr. Tr. Severin si District Balota)" cu dimensiunile de 8000 mm x 4000 mm x 2552 mm la urmatoarele adrese: - Str. Topolnitei nr. 24, loc. Dr, tr. Sverin, Jud. Mehedinti – 1 buc; - Balota DN 6 km. 324+400 – 1 buc. Containerele modulare tip magazie (panou sandwich) pentru Sediul central SD...
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze “Container modular tip magazie (panou sandwich) – 2 buc (Sediul central SDN Dr. Tr. Severin si District Balota)" cu dimensiunile de 8000 mm x 4000 mm x 2552 mm la urmatoarele adrese: - Str. Topolnitei nr. 24, loc. Dr, tr. Sverin, Jud. Mehedinti – 1 buc; - Balota DN 6 km. 324+400 – 1 buc. Containerele modulare tip magazie (panou sandwich) pentru Sediul central SDN Dr. Tr. Severin si District Balota) – 2 bucati vor respecta toate cerintele impuse de legislatia, standardele si reglementarile aplicabile in Romania, inclusive cele cu privier la Protectia Mediului, Asigurarea Calitatii, Securitatesi sanitate in Munca. Magazia depozit trebuie sa fie insotita de declaratii de conformitate, certificate de garantie, carte tehnica ori instructiuni de exploatare, intretinere, eliberate de producator conform legislatiei in vigoare. Garantia acordata de vanzator sau producator sa fie de minim 2 ani de la data livrarii produsului pentru defectiuni sau neconformitati. A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 3 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva. Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Achizitie centrale termice pe lemne cu putere de 80 kw (District Balota, District Vanju Mare, District Strehaia) - 3 buc" 18.07.22
“Containere modulare magazie şi containere modulare cu grup sanitar - 6 buc" 12.06.24
“Centrale termice pe lemne cu instalatie termica aferenta pentru districtele din cadrul DRDP Craiova: Lot 1: SDN CRAIOVA SI SDN DR. TR. SEVERIN; LOT 2: SDN ORSOVA SI SDN TG. JIU" 11.06.24
“Acord Cadru – Servicii de taiere arbori (inclusiv transport), anul I - IV”- 48 luni , Lot 1 – SDN Craiova, Lot 2 – SDN Dr. Tr. Severin, Lot 3 – SDN Tg. Jiu, Lot 4 – SDN Rm. Valcea, Lot 5 – SDN Slatina, Lot 6 – SDN Orsova” 18.11.24
“Acord Cadru – Servicii de taiere arbori (inclusiv transport), anul I - IV"- 48 luni , Lot 1 – SDN Craiova, Lot 2 – SDN Dr. Tr. Severin, Lot 3 – SDN Tg. Jiu, Lot 4 – SDN Rm. Valcea, Lot 5 – SDN Slatina, Lot 6 – SDN Orsova" 18.11.24
“Achizitie piese, materiale si scule pentru auto-utilaje, echipamente si motounelte" 13.02.24
Acord cadru-Intretinere periodica poduri pentru 4 ani:Lot 2 SDN TR SEVERINLot 6 SDN ORSOVA  
Acord cadru-Intretinere periodica poduri pentru 4 ani:Lot 2 SDN TR SEVERINLot 6 SDN ORSOVA  
Acord cadru – Lucrari de intretinere curenta – parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare anul I – IV –DRDP Craiova:Lot 1 SDN Craiova Lot 2 SDN Tr. SeverinLot 3 SDN Tg. JiuLot 4 SDN Rm. ValceaLot 5 SDN Slatina  
Acord cadru – Lucrari de intretinere curenta – parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare anul I – IV –DRDP Craiova:Lot 1 SDN Craiova Lot 2 SDN Tr. SeverinLot 3 SDN Tg. JiuLot 4 SDN Rm. ValceaLot 5 SDN Slatina