Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze “Container modular tip magazie (panou sandwich) – 2 buc (Sediul central SDN Dr. Tr. Severin si District Balota)" cu dimensiunile de 8000 mm x 4000 mm x 2552 mm la urmatoarele adrese:
- Str. Topolnitei nr. 24, loc. Dr, tr. Sverin, Jud. Mehedinti – 1 buc;
- Balota DN 6 km. 324+400 – 1 buc.
Containerele modulare tip magazie (panou sandwich) pentru Sediul central SD...
Autoritatea contractanta este interesata sa achizitioneze “Container modular tip magazie (panou sandwich) – 2 buc (Sediul central SDN Dr. Tr. Severin si District Balota)" cu dimensiunile de 8000 mm x 4000 mm x 2552 mm la urmatoarele adrese:
- Str. Topolnitei nr. 24, loc. Dr, tr. Sverin, Jud. Mehedinti – 1 buc;
- Balota DN 6 km. 324+400 – 1 buc.
Containerele modulare tip magazie (panou sandwich) pentru Sediul central SDN Dr. Tr. Severin si District Balota) – 2 bucati vor respecta toate cerintele impuse de legislatia, standardele si reglementarile aplicabile in Romania, inclusive cele cu privier la Protectia Mediului, Asigurarea Calitatii, Securitatesi sanitate in Munca.
Magazia depozit trebuie sa fie insotita de declaratii de conformitate, certificate de garantie, carte tehnica ori instructiuni de exploatare, intretinere, eliberate de producator conform legislatiei in vigoare. Garantia acordata de vanzator sau producator sa fie de minim 2 ani de la data livrarii produsului pentru defectiuni sau neconformitati.
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 3 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.