Achizitionarea, instalarea, punerea in functiune, autorizarea si mentenanta pe durata perioadei de garantie a trei (3) sisteme de incalzire pentru producerea de energie termica si apa calda menajera, cu echipamente ce au ca sursa de energie lemne, la locatiile apartinatoare SDN Dr. Tr. Severin din cadrul DRDP Craiova, respectiv:
- District Balota – DN 6 km. 324+400 dreapta;
- District Vanju mare – Dn 56 A km. 53+200 sta...
Achizitionarea, instalarea, punerea in functiune, autorizarea si mentenanta pe durata perioadei de garantie a trei (3) sisteme de incalzire pentru producerea de energie termica si apa calda menajera, cu echipamente ce au ca sursa de energie lemne, la locatiile apartinatoare SDN Dr. Tr. Severin din cadrul DRDP Craiova, respectiv:
- District Balota – DN 6 km. 324+400 dreapta;
- District Vanju mare – Dn 56 A km. 53+200 stanga;
- District Strehaia – DN 67 A km. 22+800.
Centralele termice ce se vor achizitiona si se vor instala in locul celor existente, care se vor demonta, urmand a se racorda la instalatiile termice existente.
Furnizorul va oferta si un system UPS pentru centrale termice, deoarece aceste echipamente vor avea rolul de a proteja centrala termica atunci cand exista probleme la nivelul alimentaria cu energie electrica.
Precizare: La sediul Districtului Balota nu exista sursa de alimentare cu apa, fiind necesara montarea unui hidrofor cu pompa si un bazin de apa pentru alimentarea centralei, si de asemenea nu exista cos de fum.
In vederea elaborarii ofertei, operatorii economici vor vizita obligatoriu cele 3 amplasamente in zilele de luni pana joi intre orele 08:00 si 15:00 si, daca este cazul, pot face observatii prin solicitarea de clarificari, orice alte pretentii ulterioare nefiind luate in considerare.
Nota:
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 3 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.