Feedback
I.D.: 102024889

“Achizitie cartuse/tonere pentru imprimante si copiatoare"

Data publicarii
18.07.24 Exista 127.359 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
28.08.24
Pretul estimativ:
296.301,29 RON - 296.301,29 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1220707.pdf
  2. Caiet de sarcinianexe.pdf
  3. Conditii contractuale.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
D.R.D.P. Craiova intenţionează să achiziţioneze cartuşe pentru imprimante şi multifuncţionale pentru a asigura desfăşurarea în bune condiţii a activităţii la nivelul tuturor departamentelor/ serviciilor/ birourilor/ compartimentelor din cadrul D.R.D.P. Craiova şi subunităţi. Achiziţia de cartuşe este necesară imprimării, copierii documentelor, transmiterii şi recepţionării de faxuri, pentru imprimantele şi multifuncţiona...
D.R.D.P. Craiova intenţionează să achiziţioneze cartuşe pentru imprimante şi multifuncţionale pentru a asigura desfăşurarea în bune condiţii a activităţii la nivelul tuturor departamentelor/ serviciilor/ birourilor/ compartimentelor din cadrul D.R.D.P. Craiova şi subunităţi. Achiziţia de cartuşe este necesară imprimării, copierii documentelor, transmiterii şi recepţionării de faxuri, pentru imprimantele şi multifuncţionalele din D.R.D.P. Craiova si subunităţi. Produsele trebuie să fie noi, originale – OEM (Original Equipment Manufacturer), să respecte cerinţele din manualul tehnic al echipamentului şi/sau recomandările producătorului echipamentului şi să fie recunoscute de echipamente Transportul şi toate costurile şi riscurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului. Nota: A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva. Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Achizitie cartuse/tonere pentru imprimante si copiatoare" 27.08.24
“Achizitie cartuse/tonere pentru imprimante si copiatoare" 11.11.24
“Achizitie de cartuse/tonere pentru imprimante si copiatoare" 12.06.23
“Achizitie de cartuse/tonere pentru imprimante si copiatoare" 02.05.22
“Servicii cadastrale si inscrierea in cartea funciara a proprietatii publice a statului roman – prin Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, a dreptului de concesiune si administrare al C.N.A.I.R. S.A. pentru reteaua de drumuri nationale din cadrul D.R.D.P. Craiova lot 1-5" 29.08.22
“Servicii cadastrale si inscrierea in cartea funciara a proprietatii publice a statului roman – prin Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, a dreptului de concesiune si administrare al C.N.A.I.R. S.A. pentru reteaua de drumuri nationale din cadrul D.R.D.P. Craiova lot 1-5”  
“Centrale termice pe lemne cu instalatie termica aferenta pentru districtele din cadrul DRDP Craiova: Lot 1: SDN CRAIOVA SI SDN DR. TR. SEVERIN; LOT 2: SDN ORSOVA SI SDN TG. JIU" 11.06.24
“Rechizite, papetarie, tipizate, consumabile de birou: Lot 1: Formulare tipizate fara regim special; Lot 2: Rechizite" 06.12.22
“Achizitie de anvelope: Lot 1 – Pneuri pentu sarcina mare; Lot 2 – Pneuri pentru autoturisme; Lot 3: Pneuri pentru camioane" 20.02.24
“Achizitie de anvelope: Lot 1 – Pneuri pentu sarcina mare; Lot 2 – Pneuri pentru autoturisme; Lot 3: Pneuri pentru camioane” 20.02.24