Feedback
I.D.: 56107631

“Achizitia de echipamente medicale si echipamente de protectie in cadrul proiectului “Cresterea capacitatii Spitalului C.F. Cluj Napoca de gestionare a crizei sanitare COVID 19" Lot 1-24, cod SMIS 140175"

Data publicarii
17.04.21 Exista 263.627 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1
Termenul limita pentru depunere:
10.05.21
Pretul estimativ:
30.618.491,30 RON - 30.618.491,30 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 17.04.21 Publicat la 24.04.21 Publicat la 29.04.21 Publicat la 30.04.21 Publicat la 07.05.21
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
“Achizitia de echipamente medicale si echipamente de protectie propuse prin proiect “Cresterea capacitatii Spitalului C.F. Cluj Napoca de gestionare a crizei sanitare COVID 19" Lot 1-24, cod SMIS 140175", respectiv -LOT 1 conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 2, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 3, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv ane...
“Achizitia de echipamente medicale si echipamente de protectie propuse prin proiect “Cresterea capacitatii Spitalului C.F. Cluj Napoca de gestionare a crizei sanitare COVID 19" Lot 1-24, cod SMIS 140175", respectiv -LOT 1 conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 2, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 3, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 4, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 5, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 6, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 7, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 8, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 9, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 10, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 11, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 12, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 13, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 14, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 15, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 16, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 17, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 18, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 19, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 20, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 21, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 22, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 23, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe -LOT 24, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe Facem precizarea ca Autoritatea Contractantă a depus solicitare de finantare din cadrul POIM, fapt pentru care in vederea eficientizarii procesului de contractare a echipamentelor medicale si a echipamentelor de protectie se initiaza prezenta procedura de achizitie publica sub incidenta clauzei suspensive, in sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie,(prin obtinerea unei finantari POIM sau din alte surse) semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice si H.G. nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării,din partea POIM îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin (1), lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acesteia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Materiale de Protecţie din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 09.12.20
“Consumabile medicale: Echipamente de Protecţie şi Îngrijire pacienţi"din cadrul proiectului Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca,Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 04.01.21
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟ Dezvoltarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID -19 a Institutului Regional de Gastroenterologie- Hepatologie Prof. Dr. Octavian Fodor Cluj-Napoca",Cod proiect: 140478 Componenta 1 – Apel: POIM/819/9/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19/1/ Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 22.12.20
Echipamente Medicale din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19", Cod proiect 138302, Apel: POIM/819/9/1/Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare COVID-19 21.12.20
SERVICIU ÎNTOCMIRE STUDIU DE FEZABILITATE PRIVIND REALIZARE COMPLEX MUZEAL PENTRU MUZEUL NATIONAL DE ISTORIE AL TRANSILVANIEI 25.02.22
Servicii de reparatie si intretinere (inclusiv piese de schimb) pentru autoutilitarele Citroen Jumper,apartinand DRDP Cluj 29.03.21
Echipament Medical - Sistem automat de biologie moleculara care include pregatirea si analiza probelor pentru testare cantitativa si calitativa a acidului nucleic folosind tehnologia PCR in timp real- detectie ARN 2019-nCoV din cadrul proiectului ‟Creşterea capacităţii Institutului Regional de Gastroenterologie-Hepatologie “Prof. Dr. Octavian Fodor" de gestionare a crizei sanitare COVID-19" 11.12.20
Lucrari de instalare de sisteme de iluminare si semnalizare pe drumurile aflate in administrarea D.R.D.P. CLUJ 31.03.21
Executie lucrari "REST EXECUTIE - MODERNIZARE DRUMURI IN COMUNA FELEACU, SATELE GHEORGHIENI SI VALCELE, JUDETUL CLUJ" – LOT 1-Gheorghieni 1 si LOT 2-Valcele 1 03.10.22
Executie lucrari "REST EXECUTIE - MODERNIZARE DRUMURI IN COMUNA FELEACU, SATELE GHEORGHIENI SI VALCELE, JUDETUL CLUJ" – LOT 1-Gheorghieni 1 si LOT 2-Valcele 1 03.10.22