“Achizitia de echipamente medicale si echipamente de protectie propuse prin proiect “Cresterea capacitatii Spitalului C.F. Cluj Napoca de gestionare a crizei sanitare COVID 19" Lot 1-24, cod SMIS 140175", respectiv
-LOT 1 conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 2, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 3, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv ane...
“Achizitia de echipamente medicale si echipamente de protectie propuse prin proiect “Cresterea capacitatii Spitalului C.F. Cluj Napoca de gestionare a crizei sanitare COVID 19" Lot 1-24, cod SMIS 140175", respectiv
-LOT 1 conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 2, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 3, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 4, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 5, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 6, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 7, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 8, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 9, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 10, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 11, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 12, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 13, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 14, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 15, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 16, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 17, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 18, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 19, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 20, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 21, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 22, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 23, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
-LOT 24, conform specificatiilor din caietul de sarcini,inclusiv anexe
Facem precizarea ca Autoritatea Contractantă a depus solicitare de finantare din cadrul POIM, fapt pentru care in vederea eficientizarii procesului de contractare a echipamentelor medicale si a echipamentelor de protectie se initiaza prezenta procedura de achizitie publica sub incidenta clauzei suspensive, in sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie,(prin obtinerea unei finantari POIM sau din alte surse) semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice si H.G. nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării,din partea POIM îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin (1), lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acesteia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.