Spitalul Municipal Medgidia, in calitate de AC achizitioneaza aparatura medicala pentru dotarea si echiparea unitatii medicale constand in:
• LOT 1 :
- Sistem modular de imunologie si chimie clinica, conform specificatiilor din caietul de sarcini
• LOT 2 :
- Analizor automat de hematologie, conform specificatiilor din caietul de sarcini
• LOT 3 :
- Analizor automat de coagulare, conform specificatiilor d...
Spitalul Municipal Medgidia, in calitate de AC achizitioneaza aparatura medicala pentru dotarea si echiparea unitatii medicale constand in:
• LOT 1 :
- Sistem modular de imunologie si chimie clinica, conform specificatiilor din caietul de sarcini
• LOT 2 :
- Analizor automat de hematologie, conform specificatiilor din caietul de sarcini
• LOT 3 :
- Analizor automat de coagulare, conform specificatiilor din caietul de sarcini
• LOT 4 :
- Analizor de urina, conform specificatiilor din caietul de sarcini
• LOT 5 :
- Analizor automat de electroforeza, conform specificatiilor din caietul de sarcini
Facem precizarea ca Autoritatea Contractantă a depus solicitare de finantare din cadrul POIM, fapt pentru care in vederea eficientizarii procesului de contractare a echipamentelor medicale se initiaza prezenta procedura de achizitie publica sub incidenta clauzei suspensive, in sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, (prin obtinerea unei finantari POIM sau din alte surse) semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice si H.G. nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării din partea POIM îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin (1), lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acesteia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.