Obiectul contractului de achizitie il reprezinta furnizarea de active corporale de tip instalatii, utilaje, echipamente –
3 Loturi, in cadrul proiectului “Sistem inteligent pentru evaluarea si monitorizarea calitatii infrastructurii rutiere si
a cailor de rulare - INVENTORI”, Cod SMIS 156432, respectiv:- LOT 1 - Sistem de măsurare a profilului transversal al suprafețelor
de rulare cu camere video de 3000fp...
Obiectul contractului de achizitie il reprezinta furnizarea de active corporale de tip instalatii, utilaje, echipamente –
3 Loturi, in cadrul proiectului “Sistem inteligent pentru evaluarea si monitorizarea calitatii infrastructurii rutiere si
a cailor de rulare - INVENTORI”, Cod SMIS 156432, respectiv:- LOT 1 - Sistem de măsurare a profilului transversal al suprafețelor
de rulare cu camere video de 3000fps, Sistem de măsurare a distanțelor pe profile longitudinale cu diode laser și camere video
de tip LineScan, Sistem radar de tip GPR, Sistem de corecție a erorilor bazat pe sisteme inerțiale cu 9 grade de Libertate,
Sistem de interpretare a erorilor provenite de la sistemele inerțiale pe baza de IA, Sistem automat de stabilizare electro-mecanică
pentru sistemele laser și pentru camerele responsabile de achiziția fluxurilor video utilizate pentru măsurători, Subsistem
de stocare datelor de tip Edge HPC, Sistem de energizare de tip UPS, Sistem suport pentru aplicația de tip Asset Management-
Lot 2 - Sistem de transport electric al prototipului- Lot 3 - Stand cu instrumentar de montare, conectică și măsurare si
Stand de testare și calibrareIn aplicarea dispozitiilor art. 161 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare,
coroborat cu art. 103 din HG 395/2016, autoritatea contractanta stabileste urmatoarele termene cu privire la solicitarile
de clarificari:Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18.
Autoritatea contractanta va raspunde la toate solicitarile de clarificari în a 11-a zi inainte de data limita de depunere
a ofertelor.