Contractul are ca scop:
“Achiziţionare PC, Staţie grafică, Monitor PC, Laptop, Tabletă PC, Imprimantă A3, A4 şi Fax"
Lot 1 Achiziţionare:
- 7 buc. PC + Monitor, Tastatură şi Mouse, Sistem de operare;
- 2 buc. PC Staţie Grafică + Monitor, Tastatură şi Mouse, Sistem de operare;
- 1 buc. Monitor curbat Led VA 32ʺ, Full HD, HDMI, 75 Hz, FreeSync, Negru, Cablu HDMI inclus
Lot 2 Achiziţionare:
- 2 buc. Laptop cu proce...
Contractul are ca scop:
“Achiziţionare PC, Staţie grafică, Monitor PC, Laptop, Tabletă PC, Imprimantă A3, A4 şi Fax"
Lot 1 Achiziţionare:
- 7 buc. PC + Monitor, Tastatură şi Mouse, Sistem de operare;
- 2 buc. PC Staţie Grafică + Monitor, Tastatură şi Mouse, Sistem de operare;
- 1 buc. Monitor curbat Led VA 32ʺ, Full HD, HDMI, 75 Hz, FreeSync, Negru, Cablu HDMI inclus
Lot 2 Achiziţionare:
- 2 buc. Laptop cu procesor Intel Core i5-1135G7 pana la 4.20 GHz, 13.9", Full HD, 16GB, 1TB SSD, Intel Iris Xe Graphics, Windows 10 Pro, Jade Black UX393EA
- 8 buc. Laptop cu procesor Intel Core i5-10300H pana la 4.50 GHz, 15.6", Full HD, 16GB, 512GB SSD, NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti 4GB, Free DOS, Phantom Black
Lot 3 Achiziţionare 5 buc. Tablete Octa-Core, 10.4", 3GB RAM, 64GB, 4G, Silver A7
Lot 4 Achiziţionare:
- 1 buc. Imprimanta multifunctionala laser A3 color + Piedestal S2 + Toner C/M/Y/B
- 1 buc. Fax laser, A4
- 5 buc. Imprimanta laser monocrom dn A4 + Cablu USB
Lot 5 Achiziţionare 15 buc. LAPTOPURI
DURATA CONTRACTULUI
Termenul de livrare al produselor este de: 10 zile lucrătoare de la semnarea contractului
Valoarea totala estimata fara TVA este 168.700,00 lei fara TVA, defalcata astfel:
- Lot 1: 48.500,00 lei fără TVA
- Lot 2: 47.200,00 lei fără TVA
- Lot 3: 10.500,00 lei fără TVA
- Lot 4: 18.800,00 lei fără TVA
- Lot 5: 43.700,00 lei fără TVA
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12
Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 7 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secţiunea aferentă, în format PDF editabil.
Modul de realizare a corespondenţei între Autoritatea Contractantă si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.