În baza contractului care se va încheia, vor fi achiziţionate furnituri de birou (hârtie, dosare, bibliorafturi, tonere, etc), cuprinse în Anexa 1 – Lista de cantităţi la Caietul de sarcini, produse necesare în cadrul proiectului "ACTIV si INTEGRAT în comunitate!", pentru întocmirea rapoartelor, dosarelor proiectului, arhivarea documentelor. Transportul produselor cade în sarcina furnizorului, iar costul transportului este...
În baza contractului care se va încheia, vor fi achiziţionate furnituri de birou (hârtie, dosare, bibliorafturi, tonere, etc), cuprinse în Anexa 1 – Lista de cantităţi la Caietul de sarcini, produse necesare în cadrul proiectului "ACTIV si INTEGRAT în comunitate!", pentru întocmirea rapoartelor, dosarelor proiectului, arhivarea documentelor. Transportul produselor cade în sarcina furnizorului, iar costul transportului este inclus în pretul ofertat. Nu se acceptă livrarea prin firme de curierat. Livrarea produselor se va efectua la sediul DGASPC Timis, în functie de necesarul solicitat de acestea, în limita Anexei – lista de cantitati, pe baza de comandă din partea autoritatii contractante, în termen de 48 de ore de la trasmiterea comenzii.