Feedback
I.D.: 102233931

“Achiziţie dotări pentru proiectul cu titlul " Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din Comuna Dornesti, Judeţul Suceava”

Data publicarii
03.09.24
Coduri CPV
39160000 30231300 30213000 30232000 39162100 39180000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Echipament digital, Mobilier, Mobilier de laborator, Material didactic / pedagogic pentru dotarea Școali gimnaziale din localitatea Dornesti, Județul Suceava. Pentru cantitatile si specificatiile tehnice exacte a se vedea caietul de sarcini atasatTermen de livrare: Livrarea se va face in minim 30 zile de la emiterea ordinului de livrare si maxim 120 de zile de la emitereLivrarea se va face franco la sediul...
Echipament digital, Mobilier, Mobilier de laborator, Material didactic / pedagogic pentru dotarea Școali gimnaziale din localitatea Dornesti, Județul Suceava. Pentru cantitatile si specificatiile tehnice exacte a se vedea caietul de sarcini atasatTermen de livrare: Livrarea se va face in minim 30 zile de la emiterea ordinului de livrare si maxim 120 de zile de la emitereLivrarea se va face franco la sediul unitatii contractante ( Școala gimnazială din localitatea Dornesti, Județul Suceava) de catre furnizor cu mijloacele de transport proprii corespunzatoare fiecarui produs.Termen de garanție: minim 24 luni de la receptia produselor obligatoriu. Garantia extinsa a produselor ofertate: minim 12 luni si maxim 36 luni pentru LOT 1, LOT 3, LOT 5, LOT 6, LOT 7, LOT 8.Termen de garanție: minim 24 luni de la receptia produselor obligatoriu. Garantia extinsa a produselor ofertate: minim 12 luni si maxim 48 luni pentru LOT 2, LOT 4.Ofertantul va trebui să aibă un serviciu de reparaţii şi întreţinere eficient, rapid, care să poată repara sau înlocui componentele defecte, sau cu performanţe slabe din produsele oferite de către acesta. În timpul perioadei de garanţie, ofertantul va repara, cândeste necesar, produsele, în termen de maxim 3 zile de la anunţarea defecţiunii, pe cheltuiala sa (nu se acceptă oferte mai mici de 1 zi). Reparaţiile se vor efectua la sediul beneficiarului. În cazul când reparaţia nu poate fi efectuată la sediul beneficiarului, ofertantulva înlocui produsul defect, luat spre reparare, cu un produs similar, pentru perioada reparaţiei. Perioada de garanţie se prelungeşte cu perioada de reparaţie.Ofertantul are obligația de a asigura existența în România a unei unități service specializat care să fie autorizată pentru: acordarea asistenței tehnice pe durata Perioadei de garanție tehnică și efectuarea operațiunilor service (intreținere și reparații) pe durataPerioadei de garanție, inclusiv a serviciilor de constatare, transport la unitatea service, reparare și service mobil.Data limită de transmitere a răspunsului la solicitările de clarificări: nu mai târziu de 6 zile înainte de data - limită stabilită pentru depunerea ofertelor.Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: nu mai târziu de 12 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.În cazul în care operatorul economic/operatorii economici nu transmite/transmit solicitarea/solicitările de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitate de a respecta termenul prevăzut (6 zile înainte de data - limită stabilităpentru depunerea ofertelor), autoritatea contractantă va răspunde la solicitarea/solicitările de clarificare în măsura în care perioada necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea acestuia de către operatorii economici înainte de data limită de depunere a ofertelor.Răspunsurile la clarificările solicitate de operatorii economici şi notificările privind procedura de atribuire a contractului de lucrări vor fi publicate în SEAP, ataşate invitaţiei de participare, la secţiunea „Documentaţie şi clarificări”Răspunsurile la clarificările solicitate de operatorii economici şi notificările privind procedura de atribuire a contractului de lucrări vor fi publicate în SEAP, ataşate invitaţiei de participare, la secţiunea „Documentaţie şi clarificări”
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu