II.1.1) Denumirea dată contractului de autoritatea contractantă/entitatea contractantă:
“ACHIZIŢIA DE BUNURI (DOTĂRI) DULAPURI, FISETE METALICE, SI MOBILIER CONFECŢIONAT DIN METAL, RESPECTIV: MESE, SCAUNE, RAFTURI, BANCI, MESE TIP BIROU ETC. PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTIŢIE AFLAT ÎN DERULARE: „Consolidare, modernizare şi extindere prin mansardare la sediul I.P.J. Iaşi – Corp C – C. R. A. P. Iaşi”,
-LOTUL NR. 1 - achizitie ...
II.1.1) Denumirea dată contractului de autoritatea contractantă/entitatea contractantă:
“ACHIZIŢIA DE BUNURI (DOTĂRI) DULAPURI, FISETE METALICE, SI MOBILIER CONFECŢIONAT DIN METAL, RESPECTIV: MESE, SCAUNE, RAFTURI, BANCI, MESE TIP BIROU ETC. PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTIŢIE AFLAT ÎN DERULARE: „Consolidare, modernizare şi extindere prin mansardare la sediul I.P.J. Iaşi – Corp C – C. R. A. P. Iaşi”,
-LOTUL NR. 1 - achizitie dulapuri si fisete metalice, specifice sediului cu destinaţia: “Corp C- Centrul de Reţinere şi Arestare Preventivă Iaşi” si spatiilor cu destinatia de birouri - mobilier (dulapuri si fisete metalice) confecţionat din structură metalică;
-LOTUL NR. 2 – achiziţie şi montaj mobilier confectionat din metal, specific activităţilor din spaţiile administrative obiectivului Corp C cu destinaţia: “Centrul de Reţinere şi Arestare Preventivă Iaşi” si spatii cu destinatia spatii cazare pentru persoanele private de libertate - mobilier confecţionat din metal, respectiv: mese, scaune, rafturi, banci, mese tip birou etc.
LOTUL NR. 1 - achizitie dulapuri si fisete metalice :
Cod de clasificare CPV : 39122100-4 Dulapuri,
LOTUL NR. 2 – achiziţie şi montaj mobilier confectionat din metal,
Cod de clasificare CPV : 39100000-3, mobilier metalic (mese, scaune, banci, taburete, etajere)
Nota:
1. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare si fisa de date a achizitiei - Sectiunea I.1), respectiv 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SICAP, la Sectiunea ”Documentatie,clarificari si decizii” din cadrul anuntului de participare.
3. Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare:
- termen - limita: a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare.