Obiectul contractului constă în achiziţionarea de Servicii de verificare tehnică de calitate a documentaţiilor tehnico-economice elaborate în cadrul proiectelor:
- Lot.1. Renovarea energetică a complexului rezidenţial Sf.Maria, Brăila;
- Lot.2. Renovare energetică Grădiniţa cu program prelungit nr.8 - Brăila
- Lot.3. Renovare energetică Şcoala Gimnazială nr. 11 – " Ion Luca Caragiale"- Brăila;
- Lot.4. Renovare energetică G...
Obiectul contractului constă în achiziţionarea de Servicii de verificare tehnică de calitate a documentaţiilor tehnico-economice elaborate în cadrul proiectelor:
- Lot.1. Renovarea energetică a complexului rezidenţial Sf.Maria, Brăila;
- Lot.2. Renovare energetică Grădiniţa cu program prelungit nr.8 - Brăila
- Lot.3. Renovare energetică Şcoala Gimnazială nr. 11 – " Ion Luca Caragiale"- Brăila;
- Lot.4. Renovare energetică Grădiniţa cu program prelungit nr.11 - Brăila
- Lot.5. Renovare energetică Şcoala generală nr. 4 – " Alexandru Iona Cuza "- Brăila;
- Lot.6. Renovarea energetică a Căminului pentru persoane vârstnice Lacu Sărat, Brăila;
Contractele ce vor rezulta în urma finalizării procedurii de achiziţie publică, vor avea ca obiect:
a) Verificarea documentaţiei tehnice pentru obţinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism;
b) Verificarea D.A.L.I;
c) Verificarea proiectului pentru autorizarea executării lucrăriilor;
d) Verificarea proiectului tehnic de execuţie, respectiv piesele scrise dintre care fac parte, nelimitativ, memoriul tehnic general, breviare de calcul, caiete de sarcini, instrucţiuni tehnice de execuţie şi/sau exploatare, programul de control al calităţii execuţiei lucrărilor de construcţii şi piesele desenate, inclusiv detaliile de execuţie elaborate pe baza expertizei tehnice a construcţiilor existente şi după caz, a studiilor, auditului ori analizelor de specialitate în raport cu specificul investiţiei, după caz;
e) Verificarea documentelor tehnice întocmite, după caz, pe parcursul execuţiei lucrărilor, de către proiectant/proiectanţi, cu acordul scris al proprietarului;
f) Întocmirea, respectiv semnarea şi ştampilarea referatului de verificare a proiectului care cuprinde, printre altele, date şi informaţii referitoare la respectarea/nerespectarea, după caz, a reglementărilor tehnice şi asigurarea cerinţelor fundamentale aplicabile;
g) Verificarea şi exprimarea corespunzătoare în referatul de verificare a proiectului, a concordanţei dintre soluţia tehnică descrisă în memoriile tehnice pe specialităţi, tehnologia de execuţie propusă pentru realizarea obiectivului de investiţii şi caietele de sarcini corespunzătoare, concordanţă reflectată inclusiv în listele de cantităţi de lucrări din proiectul tehnic de execuţie;
h) Semnarea şi ştampilarea documentaţiilor verificate dacă acestea sunt corespunzătoare din punctul de vedere al cerinţelor din lege.
i) Asistenţa tehnică de specialitate pe parcursul execuţiei /garanţiei lucrărilor aferente obiectivului de investiţie, respectiv verificarea documentelor întocmite, după caz, de către proiectant, la solicitarea beneficiarului
Numărul zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile
Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări transmise în termen, în a 4 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.