Feedback
I.D.: 102258496

“ REFACERE POD KM.78+395 LINIA 316 BRAŞOV-RĂZBOIENI ŞI AMENAJARE ALBIE (EXECUŢIE)" – SRCF BRAŞOV

Data publicarii
04.09.24
Coduri CPV
45221112-0 45234115-5 45234116-2 45234160-5
Termenul limita pentru depunere:
09.10.24
Pretul estimativ:
16.844.756,00 RON - 16.844.756,00 RON
Documente participare:
  1. Modele formulare-semnat.docx
  2. FisaDate_DF1225019.pdf
  3. Model contractmodel scr.garconventiiacord GDPR-semnat.PDF
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se vor executa lucrările de constructii-montaj pentru obiectivul " Refacere pod km.78+395 linia 316 Braşov-Războieni şi amenajare albie (execuţie)" - SRCF Braşov , conform Proiect Tehnic , Detalii de Executie , Caiete de Sarcini , Liste de Cantitati si Anexa Clarificari la Listele de Cantitati. CLAUZĂ SUSPENSIVĂ: Procedura de atribuire se desfaşoară sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că semnarea contrac...
Se vor executa lucrările de constructii-montaj pentru obiectivul " Refacere pod km.78+395 linia 316 Braşov-Războieni şi amenajare albie (execuţie)" - SRCF Braşov , conform Proiect Tehnic , Detalii de Executie , Caiete de Sarcini , Liste de Cantitati si Anexa Clarificari la Listele de Cantitati. CLAUZĂ SUSPENSIVĂ: Procedura de atribuire se desfaşoară sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că semnarea contractului de execuţie lucrări se va face numai după asigurarea sursei de finanţare. Încheierea contractului cu operatorul economic care va fi declarat câştigător în urma finalizării procedurii de achizitie sectorială, în vederea realizării execuţiei lucrarilor aferente acestui obiectiv este condiţionată de obţinerea/aprobarea finanţării lucrărilor, semnarea contractului fiind posibilă doar în situaţia în care se respecta dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. În cazul în care, indiferent de motive, obţinerea/aprobarea finanţării lucrărilor din fonduri de la bugetul de stat nu se realizează, după primirea notificării din partea autorităţilor competente cu privire la neacordarea finanţării, entitatea contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 225 alin (1) lit. c) din Legea 99/2016 actualizată: "dacă încălcări ale prevederilor legale afectează procedura de atribuire sau dacă este imposibilă încheierea contractului". Ofertanţii participanţi la prezenta procedura înţeleg că entitatea contractantă şi/sau Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii şi orice altă structură funcţională implicată în implementarea acestui proiect şi/sau Guvernul României, nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu, indiferent de natura acestuia, în cazul anulării procedurii de atribuire/nesemnarea contractului de lucrări în termenul propus, şi accepta utilizarea conditiilor speciale enunţate - clauza suspensivă -, asumându-şi întreaga răspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisă. Se estimează că perioada pe parcursul căreia se aplică clauza suspensivă este de 12 luni de la aprobarea raportului procedurii. Entitatea Contractantă estimează că este posibil să obţină finanţarea necesară semnării contractului în cursul anului 2024. Având în vedere acest aspect, ofertanţii vor avea în vedere prelungirea valabilităţii ofertei şi a garanţiei de participare, la solicitarea entităţii contractante, până la încheierea contractului de lucrări. Acordare avans: DA . Se vor respecta conditiile mentionate in Modelul de contract art.20 (Plata in avans .Modalitati de plata) Achizitorul va efectua o plată în avans, fără dobândă, în vederea mobilizării şi executării Lucrărilor. Valoarea plăţii în avans va fi de 10% din valoarea totală a contractului (inclusiv TVA) din Preţul Contractului; Efectuarea plăţii în avans va fi condiţionată de existenţa unei Garanţii de Bună Execuţie valide, precum şi existenţa unei Garanţii de Returnare a Avansului în conformitate cu prevederile clauzelor contractuale. Plata în avans nu va fi efectuată înainte de emiterea Ordinului de Începere a Lucrărilor. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire pâna în a 20-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, cu semnatură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu