Feedback
I.D.: 40442802

“ REABILITARE ŞI MODERNIZARE PIAŢA SAMUIL VULCAN ŞI ALEEA MOŢILOR - Servicii de consultanta in management".

Data publicarii
02.12.19 Exista 122.539 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8
Termenul limita pentru depunere:
17.12.19
Pretul estimativ:
181.600,00 RON - 181.600,00 RON
Documente participare:
  1. Contract de servicii.pdf
  2. FORMULARE consultanta management.docx
  3. Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului care se va încheia presupune realizarea activitatii de consultanta de management Activităţile care fac obiectul contractului : A. Asistenţă pentru Beneficiar pe perioada de pregătire a licitaţiilor, evaluarea ofertelor şi derularea contractelor B. Consultanţă în îndeplinirea activităţilor, rezultatelor şi indicatorilor proiectului C. Asistenţă pentru realizarea cererilor de rambursare/ prefinaţare/ de ...
Obiectul contractului care se va încheia presupune realizarea activitatii de consultanta de management Activităţile care fac obiectul contractului : A. Asistenţă pentru Beneficiar pe perioada de pregătire a licitaţiilor, evaluarea ofertelor şi derularea contractelor B. Consultanţă în îndeplinirea activităţilor, rezultatelor şi indicatorilor proiectului C. Asistenţă pentru realizarea cererilor de rambursare/ prefinaţare/ de plată, rapoarte de progres D. Consultanţă tehnică E. Consultanţă financiară pentru realizarea unui management financiar eficient F. Asistenţă privind realizarea documentelor suport pentru activitatile derulate, în relaţia cu AM şi Ol : G. Asistenţă privind monitorizarea şi evaluarea proiectului: H. Întocmirea altor documente solicitate Pentru transmiterea solicitărilor de clarificări privind documentaţia de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SEAP (www.e-licitatie.ro ) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din H.G. nr.395/2016 şi vor transmite solicitările avand în vedere termenele de răspuns ale autorităţii contractante prevăzute la art.160-161 din Legea nr.98/2016. Termenul in care operatorii economici pot solicita clarificari, in conformitate cu prevederile art. 160, (2) din Legea 98/2016 modificat prin OUG 107/2017, este de 6 zile pana la depunerea ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare/de concurs, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis cu cel puţin 3 zile în cazul contractului de achiziţie publică de prestari servicii înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Modernizare strazi municipiul Beiuş (str.Pandurilor trotuare si rigole -partial, str.Gheorghe Crisan – autogara stanga, str.Gheorghe Crisan – Autogara, Dreapta) PT si executie 27.07.20
Furnizare echipamente si dotari in cadrul proiectului “MODERNIZARE SI DOTARE CASA DE CULTURA SI AMENAJARE SPATIUL URBAN AFERENT IN MUNICIPIUL BEIUS" 30.03.22
Furnizare echipamente si dotari in cadrul proiectului “MODERNIZARE SI DOTARE CASA DE CULTURA SI AMENAJARE SPATIUL URBAN AFERENT IN MUNICIPIUL BEIUS" 14.07.23
Furnizare echipamente si dotari in cadrul proiectului “MODERNIZARE SI DOTARE CASA DE CULTURA SI AMENAJARE SPATIUL URBAN AFERENT IN MUNICIPIUL BEIUS" 21.10.22
“ REABILITARE ŞI MODERNIZARE PIAŢA SAMUIL VULCAN ŞI ALEEA MOŢILOR - Servicii de consultanta in management".  
MODERNIZARI STRAZI IN MUNICIPIUL BEIUS – STR.V.LUCACIU, I.ANTONESCU, A.VLAICU, G.COSBUC SI DECEBAL 03.09.18
Achiziţie servicii de asistenţă tehnică pe perioada execuţiei lucrărilor de construcţii pentru obiectivul “Amenajare a 12 puncte de colectare deşeuri cu aport voluntar situate în Sânmartin, Sântandrei, Oşorhei, Tinca, Ceica, Sânicolau Român, Bratca, Vadu Crişului, Tileagd, Săcueni, Valea lui Mihai şi Popeşti"- supervizare şi diriginţie de şantier 23.06.23
Actualizare/Completare/Revizuire studiu de fezabilitate, elaborare proiect pentru autorizarea executării lucrărilor, proiect tehnic de execuţie şi asistenţă tehnică din partea proiectantului (S.F.+P.A.C.+P.O.E.+P.T.E.) "Drum expres Oradea - Arad" 22.03.21
Furnizarea Mobilier şi Materiale didactice, în cadrul proiectului: "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII GIMNAZIALE NR. 1 LUNCA, COMUNA LUNCA", PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ – C15  
Furnizarea de echipamente IT, în cadrul proiectului: "DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A ŞCOLII GIMNAZIALE NR. 1 LUNCA, COMUNA LUNCA", PNRR C15 22.02.24