Tronsonul de strada ce se modernizeaza este de categoria a V-a si prezinta urmatoarele elemente geometrice :
Lungimea totala L =550,00 m
din care :
• km 0+000 – km 0+150
Lungimea - L = 150,00 m
Parte carosabila = 5,00 m
Rigole carosabile = 2x0,50 m
Camere de cadere
Partea carosabila are latimea compusa din :
- imbracaminte din beton asfaltic pe latimea de 4,00 m, la care se ad...
Tronsonul de strada ce se modernizeaza este de categoria a V-a si prezinta urmatoarele elemente geometrice :
Lungimea totala L =550,00 m
din care :
• km 0+000 – km 0+150
Lungimea - L = 150,00 m
Parte carosabila = 5,00 m
Rigole carosabile = 2x0,50 m
Camere de cadere
Partea carosabila are latimea compusa din :
- imbracaminte din beton asfaltic pe latimea de 4,00 m, la care se adauga rigole
carosabile de o parte si de alta cu latimea de 2x0,50m, rezultand latimea totala de 5,00m
• km 0+150 – km 0+550
Lungimea - L = 400,00 m
Parte carosabila = 5,00 m
Acostamente betonate = 2x0,50 m
Rigole betonate
Camere de cadere
Clasa tehnica a tronsonului de strada studiat este clasa V, iar categoria de importanta este “C".
Structura constructiva :
• 4,00 cm strat de uzura din BAPC16, conf. SR EN 13108-1;
• 5,00 cm strat de legatura din BAPDPS 22,4, conf. SR EN 13108-1;
• 15,00 cm strat de piatra sparta,conform SR EN 13242;
• 10,00 cm strat de balast, conform SR EN 13242;
• 25-30,00cm strat forma, (din pietruiri amterioare), conform STAS
12253 si ind.PD 177-01.
Pentru amenajarea acostamentelor
• 10 cm - strat din beton C25/30;
• 10 cm - strat din balast ;
• umplutura din pamant ( daca este cazul);
Scurgerea apelor:
Se vor realiza rigole (triunghiulare) betonate intre km 0+150 – km 0+550 , iar acolo
unde limitele de proprieteti nu permit realizarea rigolelor si acostamentelor intre km 0+000 – km 0+150, se executa rigole carosabile pentru mentinerea latimii carosabilului la 5,00 m
Se va realiza asigurarea scurgerii laterale a apelor din precipitaţii de pe partea
carosabilă, prin pante transversale adecvate, urmând ca în final cotele acostamentelor să fie la acelaşi nivel cu cele ale îmbrăcămintii rutiere.