“ Delegarea gestiunii activităţii de tratare a biodeşeurilor colectate separat în instalaţii specifice, inclusiv transportul reziduurilor la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetică, pentru sectoarele Municipiului Bucureşti"
Lot 2 – Delegarea prin achiziţia de servicii a componentei serviciului de salubrizare privind activitatea de Tratare a biodeşeurilor colectate separat în instalaţii spec...
“ Delegarea gestiunii activităţii de tratare a biodeşeurilor colectate separat în instalaţii specifice, inclusiv transportul reziduurilor la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetică, pentru sectoarele Municipiului Bucureşti"
Lot 2 – Delegarea prin achiziţia de servicii a componentei serviciului de salubrizare privind activitatea de Tratare a biodeşeurilor colectate separat în instalaţii specifice, inclusiv transportul reziduurilor la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetică, pentru sectoarele Municipiului Bucureşti - Tratare deseuri biodegradabile din parcuri si gradini - cod 20 02 01
Autoritatea Contractantă pentru delegarea gestiunii activităţii de Tratare a biodeşeurilor colectate separat în instalaţii specifice, inclusiv transportul reziduurilor la depozitele de deşeuri şi/sau la instalaţiile de valorificare energetică, pentru sectoarele Municipiului Bucureşti este Asociaţia de Dezvoltarea Intercomunitară pentru Gestionarea Integrată a Deşeurilor Municipale în Municipiul Bucureşti, numită in continuare in acest document ADIGIDMB/autoritate contractantă.
Beneficiarii finali sunt sectoarele 1-6 ale Municipiului Bucureşti.
ADIGIDMB va avea responsabilitatea de a încheia contractele de delegare cu operatorii, în numele şi pe seama sectoarelor Municipiului Bucureşti, de a monitoriza executarea contractelor de delegare.
Prin sintagma “contract de delegare a gestiunii serviciului" în sensul prevederilor prezentei documentatii se înţelege contractul de achiziţie publică de servicii definit de Legea nr. 98/2016.
Procedura de atribuire este licitatie deschisa online, si se va finaliza prin incheierea unui contract de delegare a gestiunii serviciului de salubrizare cu o durata de 12 luni, autoritatea contractanta rezervând-şi posibilitatea de a prelungi perioada de valabilitate a contractului (şi implicit suplimenta cantitatea), fără că aceasta să reprezinte o modificare substantială, şi fără a depăşi data de 31.12.2025, termen maxim prevăzut de Planul de gestionare al deşeurilor din municipiul Bucureşti, aprobat prin Hotărârea Consiliului General al Municipiului Bucureşti nr. 260 din 1.09.2021, respectiv 31.12.2025, conform art. IV, alin. 4 din Legea nr. 99/2014 pentru modificarea şi completarea Legii serviciului de salubrizare a localităţilor nr. 101/2006, astfel cum aceasta a fost modificata prin OUG nr. 38/2022.
Autoritatea contractantă/beneficiarul final îsi rezervă posibilitatea suplimentării cantităţilor pentru perioada pentru care optează de posibilitatea de a prelungi contractul peste cele 12 luni, dar nu mai mult de 31.12.2025. Tariful utilizat în ipoteza prelungirii contractului peste termenul de 12 luni iniţial, este tariful ofertat, ajustat sau modificat în conformitate cu normele metodologice aprobate de ANRSC.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.