Feedback
I.D.: 18320099

«Servicii de restaurant ?i de servire a mâncarii » în cadrul proiectului ”Sistem electronic de emitere a biletelor - ETS”

Data publicarii
14.03.17 Exista 734.378 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55300000-3
Termenul limita pentru depunere:
16.03.17
Pretul estimativ:
3.000,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de catre SIVECO Romania SA de servicii de restaurant pentru întâlnirea consor?iului, • cina festiva pentru unu numar de 15 participan?i la întâlnirea proiectului. Ofertantul va asigura organizarea ?i desfa?urarea evenimentelor dupa urmatorul program: o organizare ?i desfa?urare cina festiva pe 29 martie 2017 în intervalul orar: 18:30 – 22:00, la un restaurant cu specific românesc din zona Ultracentrala a Municipiu...
Achizitia de catre SIVECO Romania SA de servicii de restaurant pentru întâlnirea consor?iului, • cina festiva pentru unu numar de 15 participan?i la întâlnirea proiectului. Ofertantul va asigura organizarea ?i desfa?urarea evenimentelor dupa urmatorul program: o organizare ?i desfa?urare cina festiva pe 29 martie 2017 în intervalul orar: 18:30 – 22:00, la un restaurant cu specific românesc din zona Ultracentrala a Municipiului Bucure?ti. dupa cum urmeaza: • aperitiv cald • aperitiv rece • fel principal la alegere • platouri cu desert • bauturi la alegere Ofertantul va prezenta 3 variante de meniu con?inând o lista de produse pentru fiecare dintre tipurile de produse men?ionate mai sus, inclusiv un meniu de post, pentru fiecare dintre tipurile de servicii de restaurant solicitate (cina festiva) care sa permita achizitorului sa aleaga pentru fiecare eveniment în parte un con?inut al meniului per persoana compus din: • Minimum 3 feluri aperitiv cald cina • Minimum 3 feluri aperitiv rece cina • Minimum 2 feluri pentru fel principal cina • Minimum 2 feluri pentru platoul cu desert cina • Minimum 2 sortimente dintre care: vin, suc sau apa Variantele de meniu propuse este obligatoriu sa contina toate minimum de feluri solicitat mai sus. Achizitorul va alege variantele de meniu care vor fi anexa la contractul care va fi semnat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
«Servicii de restaurant ?i de servire a mâncarii» în cadrul proiectului ”Follow.Me 30.03.17
Servicii de restaurant în cadrul proiectului ” BRAIN@HOME: Moving and enhancing brain training for an active life”, finantat de la bugetul de stat prin Programul PN III Cooperare Europeana ?i Interna?ionala, Subprogram 3.5 Alte ini?iative ?i programe europene ?i interna?ionale conform contractului d 15.02.17
„Închiriere sala curs ?i Servicii de catering si servire a mesei de prânz” în cadrul proiectului ”Follow.Me” 30.03.17
Servicii de catering în cadrul proiectului ”Streaming of Theatre and Arts for old aGe Entertainment - STAGE”, finantat de la bugetul de stat prin Programul PN III Cooperare Europeana ?i Interna?ionala, Subprogram 3.5 Alte ini?iative ?i programe europene ?i interna?ionale conform contractului de fina 27.10.16
Servicii de restaurant în cadrul proiectului ” Dezvoltarea unui sistem în domeniul patologiei digitale 3D cu spectroscopie (3DPathology)” 20.11.17
Servicii de catering în cadrul proiectului ” BRAIN@HOME: Moving and enhancing brain training for an active life”, finantat de la bugetul de stat prin Programul PN III Cooperare Europeana ?i Interna?ionala, Subprogram 3.5 Alte ini?iative ?i programe europene ?i interna?ionale conform contractului de 15.02.17
Achizitie servicii pentru evenimente in cadrul Programului PA16/RO12 08.11.16
Servicii de „Organizare a unei întâlniri anuale a expertilor implicati în monitorizarea implementarii proiectelor finantate prin Programul RO10, pe durata a 3 zile”  
Servicii de „Organizare a unei întâlniri anuale a expertilor implicati în monitorizarea implementarii proiectelor finantate prin Programul RO10, pe durata a 3 zile” 22.08.17
Servicii de „Organizare a 3 întâlniri de retea pentru Promotorii de Proiecte si partenerii acestora cu proiecte finantate prin Programul RO10, pe durata a 2 zile/întâlnire”