Contractul are ca scop: «Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie „Reabilitare şi modernizare drum judeţean DJ 108D: Crişeni (DN 1H) - Cehu Silvaniei (DJ 196), km 0+000 - 22+693”» detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I - Elaborare Proiect pentru autorizarea executarii lucrărilor si a proiectului de organizare a execuţiei lucrarilor (PAC si POE);
Etapa II- Elaborare proiect tehnic+detalii de exe...
Contractul are ca scop: «Proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie „Reabilitare şi modernizare drum judeţean DJ 108D: Crişeni (DN 1H) - Cehu Silvaniei (DJ 196), km 0+000 - 22+693”» detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I - Elaborare Proiect pentru autorizarea executarii lucrărilor si a proiectului de organizare a execuţiei lucrarilor (PAC si POE);
Etapa II- Elaborare proiect tehnic+detalii de execuţie+caiet de sarcini (PT+DDE+CS);
ETAPA III - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor;
ETAPA IV- Execuţia lucrărilor proiectate;
Valoarea totală a investiţiei supusă achiziţiei publice (proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări ) este de 36.077.078,92 lei fără TVA, din care:
• Proiect tehnic, DDE, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi taxe pentru obţinerea de avize, acorduri, autorizaţii: 930.467,72 lei, fără TVA;
• Lucrări de construcţii-montaj (C+M): 34.974.858,16 lei, fără TVA;
• Cheltuieli pentru organizare de şantier (cheltuieli conexe) 5.1.2 – din Devizul general: 171.753,04 lei, fără TVA.
Durata contractului este de 30 luni de la semnarea contractului:
- durata pentru serviciile din etapa 1, respectiv elaborare Proiect pentru autorizarea ex-ecutării lucrărilor şi proiect de organizare a execuţiei lucrărilor (PAC şi POE), conform HG nr.907/2016, va fi de maxim 2 luni de la data semnării contractului;
- durata pentru serviciile din etapa 2, respectiv elaborare proiect tehnic + detalii de ex-ecuţie + caiet de sarcini (PT+DDE+CS), conform HG nr.907/2016, va fi de maxim 2 luni de la data menţionată în Ordinul de începere a serviciilor din etapa 2, ordin ce va fi emis după recepţia documentaţiei din etapa 1;
- serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor, se vor derula pe parcursul a 26 luni, de la data menţionată în Ordinul de începere a serviciilor din etapa 3, care va fi emis după data emiterii Ordinului de începere a lucrărilor, cu posibilitatea de prelungire automată, fără a fi necesar un acord de voinţă expres al părţilor în acest sens şi fără costuri suplimentare, în situaţia depăşirii, din motive independente de culpa Autorităţii Contractante, a termenelor de realizare a lucrărilor prevăzute în contractul de lucrări sau a altor termene din cuprinsul contractului de lucrări, depăşire care face necesară prestarea în continuare a serviciilor de către Proiectant;
- durata lucrărilor din etapa 4 va fi de maxim 26 luni de la data menţionată în Ordinul de începere a lucrărilor din etapa 4, ordin ce va fi emis după recepţia documentaţiilor tehnice din etapa 1 şi 2.
Modul de realizare a corespondentei intre Autoritatea Contractanta si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP, iar “Comunicare rezultat procedura” se va realiza prin intermediul e-mail declarant de ofertanti in Formularul 15.