Contractul are ca scop:«Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "Reabilitare DJ 109R: DN 1G (Chendrea) – Gălpâia – Romita (DJ 108A), km 0+000 – 8+600"»detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I- Elaborare Proiect pentru autorizarea executarii lucrărilor si a proiectului de organizare a execuţiei lucrarilor (PAC si POE);
Etapa II- Elaborare proiect tehnic+detalii de execuţie+caiet de sarcini (PT+DDE+C...
Contractul are ca scop:«Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "Reabilitare DJ 109R: DN 1G (Chendrea) – Gălpâia – Romita (DJ 108A), km 0+000 – 8+600"»detaliat in urmatoarele etape:
Etapa I- Elaborare Proiect pentru autorizarea executarii lucrărilor si a proiectului de organizare a execuţiei lucrarilor (PAC si POE);
Etapa II- Elaborare proiect tehnic+detalii de execuţie+caiet de sarcini (PT+DDE+CS);
ETAPA III - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor;
ETAPA IV- Execuţia lucrărilor proiectate;
Valoarea totală estimată a achiziţiei:38.586.641,29 leifără TVA, din care:
Proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului: 827.444,53lei (fără TVA), respectiv:
• PAC+POE+PT+DDE+CS, documentaţii tehnice pentru obţinere/actualizare avize/ acorduri/autorizaţii: 753.085,94 lei, fără TVA;
• Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 74.358,59 lei, fără TVA.
Execuţie lucrări: 37.759.196,76lei (fără TVA), din care:
• Lucrări de construcţii montaj (C+M): 37.666.248,52 lei, fără TVA;
• Cheltuieli conexe organizării de şantier: 92.948,24 lei, fără TVA.
7. Durata contractului este de 24 luni de la data semnării acestuia, defalcată astfel:
Etapa 1 - elaborare documentaţii tehnice (PAC, POE, documentaţii pentru obţinerea avize, acordurilor, a autorizaţie de construire) conform HG nr.907/2016, va dura maxim 3 luni de la data menţionată în Ordinul de începere a serviciilor pentru etapa 1;
Etapa 2 - elaborare proiect tehnic + detalii de execuţie + caiet de sarcini (PT+DDE+CS), conform HG nr. 907/2016, va fi de maxim 1 lună de la data menţionată în Ordinul de începere a serviciilor din etapa 2, ordin ce va fi emis după recepţia documentaţiei din etapa 1;
Etapa 3 - servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor, se va derula în paralel cu etapa 4 pe aceeaşi perioadă de 18 luni de la data recepţiei documentaţiei tehnice aferente etapei 2 şi obţinerea AC, cu posibilitatea de prelungire automată, fără a fi necesar un acord de voinţă expres al părţilor în acest sens şi fără costuri suplimentare, în situaţia depăşirii, din motive independente de culpa Autorităţii Contractante, a termenelor de realizare a lucrărilor prevăzute în contractul de lucrări sau a altor termene din cuprinsul contractului de lucrări, depăşire care face necesară prestarea în continuare a serviciilor de către Proiectant.
Etapa 4 - execuţie lucrări se va derula pe o perioadă de 18 luni de la data menţionată în Ordinul de începere lucrărilor, ordin ce va fi emis după recepţia documentaţiei tehnice aferente etapei 2 şi obţinerea Autorizaţiei de construire;
Numărul de zile pănă la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 18
Autoritatea Contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor in a 12-a ziinainte de data limita de depunere a ofertelor.
Modul de realizare a corespondentei intre Autoritatea Contractanta si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP, iar“Comunicare rezultat procedura" se va realiza prin intermediul e-mail declarant de ofertanti in Formularul 15.