Contractul are ca scop «Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "Reabilitare şi modernizare drum judeţean DJ 108A: Bogdana – Buciumi – Agrij – Românaşi – (intersecţie cu DN 1F), km 19+000 – 39+551"» detaliat în următoarele etape:
Etapa I- Elaborare Proiect pentru autorizarea executarii lucrărilor şi a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (PAC si POE);
Etapa II- Elaborare proiect tehnic+det...
Contractul are ca scop «Proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţie "Reabilitare şi modernizare drum judeţean DJ 108A: Bogdana – Buciumi – Agrij – Românaşi – (intersecţie cu DN 1F), km 19+000 – 39+551"» detaliat în următoarele etape:
Etapa I- Elaborare Proiect pentru autorizarea executarii lucrărilor şi a proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (PAC si POE);
Etapa II- Elaborare proiect tehnic+detalii de execuţie+caiet de sarcini (PT+DDE+CS);
ETAPA III - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe perioada executiei lucrarilor;
ETAPA IV- Execuţia lucrărilor proiectate;
Valoarea totală estimată a achiziţiei: 93.550.846,29 lei fără TVA, din care:
Proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului: 1.852.694,96 lei (fără TVA), respectiv:
• PAC+POE+PT+DDE+CS, documentaţii tehnice pentru obţinere/actualizare avize/ acorduri/autorizaţii: 1.352.694,96 lei, fără TVA;
• Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 500.000,00 lei, fără TVA.
Execuţie lucrări: 91.698.151,33 lei (fără TVA), din care:
• Lucrări de construcţii montaj (C+M): 91.098.151,33 lei, fără TVA;
• Cheltuieli conexe organizării de şantier: 600.000,00 lei, fără TVA.
7. 7. Durata contractului este de 40 luni de la data semnării acestuia, defalcată astfel:
Etapa 1 - elaborare documentaţii tehnice (PAC, POE, documentaţii pentru obţinerea avize, acordurilor, a autorizaţie de construire) conform HG nr.907/2016, va fi de maxim 3 luni de la data menţionată în Ordinul de începere a serviciilor pentru etapa 1, ordin care va fi emis după semnarea Contractului de finanţare în cadrul POAT 2014-2020;
Etapa 2 - elaborare proiect tehnic + detalii de execuţie + caiet de sarcini (PT+DDE+CS), conform HG nr. 907/2016, va fi de maxim 2 luni de la data menţionată în Ordinul de începere a serviciilor din etapa 2, ordin ce va fi emis după recepţia documentaţiei din etapa 1;
Etapa 3 - servicii de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor, se va derula în paralel cu etapa 4 pe aceeaşi perioadă de 20 luni de la data recepţiei documentaţiei tehnice aferente etapei 2 şi obţinerea AC, cu posibilitatea de prelungire automată, fără a fi necesar un acord de voinţă expres al părţilor în acest sens şi fără costuri suplimentare, în situaţia depăşirii, din motive independente de culpa Autorităţii Contractante, a termenelor de realizare a lucrărilor prevăzute în contractul de lucrări sau a altor termene din cuprinsul contractului de lucrări, depăşire care face necesară prestarea în continuare a serviciilor de către Proiectant.
Etapa 4 - execuţie lucrări se va derula pe o perioadă de 20 luni de la data menţionată în Ordinul de începere lucrărilor, ordin ce va fi emis după recepţia documentaţiei tehnice aferente etapei 2 şi obţinerea Autorizaţiei de construire şi semnarea Contractului de finanţare în cadrul POR 2021-2027;
Numărul de zile pănă la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 18.
Autoritatea Contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Modul de realizare a corespondenţei între Autoritatea Contractantă şi ofertanţi va fi online prin intermediul SICAP, iar “Comunicare rezultat procedură" se va realiza prin intermediul e-mail declarant de ofertanti în DUAE.