Feedback
I.D.: 51630805

« ACHIZIŢIONAREA UNOR AUTOCOLANTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ"»

Data publicarii
17.11.20 Exista 269.724 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341000-6
Termenul limita pentru depunere:
02.12.20
Pretul estimativ:
1.861,50 RON - 1.861,50 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1100412.pdf
  2. contract de servicii publicitate final.docx
  3. caiet sa sarcini achizitie autocolante.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă va achiziţiona AUTOCOLANTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ, conform cerinţelor din documentaţia de atribuire. Prestarea serviciilor aferente contractului se va realiza în 30 de zile de la comunicarea ordinului de începere a prestării serviciilor. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţ...
Autoritatea contractantă va achiziţiona AUTOCOLANTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ, conform cerinţelor din documentaţia de atribuire. Prestarea serviciilor aferente contractului se va realiza în 30 de zile de la comunicarea ordinului de începere a prestării serviciilor. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă în anunţul de participare simplificat şi fişa de date a achiziţiei - Secţiunea I.1), respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 5 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secţiunea "Documentaţie, clarificări şi decizii" din cadrul anunţului de participare simplificat. Autoritatea contractantă stabileşte următorul termen-limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare: termenul limită este: în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
« ACHIZIŢIONAREA UNOR AUTOCOLANTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ"» 02.12.20
« ACHIZIŢIONAREA A CINCI PLĂCI PERMANENTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ"» 13.08.20
Servicii de analiza / consultanţă tehnica aferente proiectului “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN JUDETUL CLUJ" 17.03.20
Servicii de expertiză tehnică pentru DJ107M Luna de Sus - Baisoara- Iara-Buru – Lim. Jud. Alba, km 0+000 - km 42+000, L=42,00 km, din cadrul proiectului 1Modernizarea şi reabilitarea Traseului judeţean 1 format din sectoare de drum ale DJ 107N, DJ 107M şi DJ 107L, parte a traseului Regional Transilvania de Nord 11.12.19
Servicii de expertiză tehnică pentru DJ109A km 10+200 - 48+566 CHINTENI-VULTURENI-RECEA-CRISTUR-DEALU JURCII, L=38,366km, din cadrul proiectului 2 Modernizarea şi reabilitarea Traseului judeţean 2 format din sectoare de drum ale DJ108B,DJ105T si DJ 109A, parte a Traseului Regional Transilvania de Nord 10.01.20
Servicii de proiectare, verificare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea Şcolii Gimnaziale Speciale Huedin" 19.06.20
Servicii de proiectare, verificare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea Şcolii Gimnaziale Speciale Huedin" 19.06.20
Servicii de proiectare, verificare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea Şcolii Gimnaziale Speciale Huedin" 13.08.20
Servicii de proiectare, verificare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea Şcolii Gimnaziale Speciale Huedin" 13.08.20
« Servicii de suport în managementul de contract în cadrul proiectului Îmbunătăţirea infrastructurii rutiere de importanţă regională - Traseu Regional Transilvania Nord, Drumul Apuseni, prin modernizarea DJ 108K (limita jud. Bihor – Baraj Drăgan) de la km. 26+455 la km. 29+495 şi DJ 764B (Baraj Drăgan – intersecţie DN1) de la km. 0+000 la km. 22+164,500 » 30.10.19