Feedback
I.D.: 31594000

« ACHIZIŢIONAREA A TREI PLĂCI PERMANENTE ŞI A UNUI PANOU TEMPORAR ÎN CADRUL PROIECTULUI “ FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ ” »

Data publicarii
29.10.18 Exista 91.930 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341000-6
Termenul limita pentru depunere:
12.11.18
Pretul estimativ:
12.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1022950.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
« ACHIZIŢIONAREA A TREI PLĂCI PERMANENTE ŞI A UNUI PANOU TEMPORAR ÎN CADRUL PROIECTULUI “ FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ ” » Termenul in care Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, este cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare. Num...
« ACHIZIŢIONAREA A TREI PLĂCI PERMANENTE ŞI A UNUI PANOU TEMPORAR ÎN CADRUL PROIECTULUI “ FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ ” » Termenul in care Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, este cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
« ACHIZIŢIONAREA A CINCI PLĂCI PERMANENTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ"» 13.08.20
« ACHIZIŢIONAREA A TREI PLĂCI PERMANENTE ŞI A UNUI PANOU TEMPORAR ÎN CADRUL PROIECTULUI " FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ " »  
« ACHIZIŢIONAREA UNOR AUTOCOLANTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ"» 02.12.20
« ACHIZIŢIONAREA UNOR AUTOCOLANTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ"» 02.12.20
« ACHIZIŢIONAREA A CINCI PLĂCI PERMANENTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ"»  
« servicii de auditare financiară în cadrul proiectului: “ Fazarea proiectului SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ ”» 07.05.18
« Achiziţionare servicii de publicitate şi informare în cadrul proiectului “ Fazarea proiectului SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ "» 04.05.21
Servicii de analiza / consultanţă tehnica aferente proiectului “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN JUDETUL CLUJ" 17.03.20
Furnizare echipamente pentru operarea Statiilor de Transfer din cadrul proiectului "SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ 21.01.20
RACORDURI ELECTRICE la STATIILE DE TRANSFER HUEDIN si MIHAI VITEAZU în cadrul proiectului „SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ 14.11.18