Feedback
I.D.: 48594041

« ACHIZIŢIONAREA A CINCI PLĂCI PERMANENTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ"»

Data publicarii
03.08.20 Exista 255.050 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341000-6
Termenul limita pentru depunere:
13.08.20
Pretul estimativ:
17.500,00 RON - 17.500,00 RON
Documente participare:
  1. contract de servicii publicitate.docx
  2. FisaDate_DF1090879.pdf
  3. Formulare publicitate 2020.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă va achiziţiona CINCI PLĂCI PERMANENTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă în anunţul de participare simplificat şi fişa de ...
Autoritatea contractantă va achiziţiona CINCI PLĂCI PERMANENTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă în anunţul de participare simplificat şi fişa de date a achiziţiei - Secţiunea I.1), respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 5 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentaţia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Secţiunea "Documentaţie, clarificări şi decizii" din cadrul anunţului de participare simplificat. Autoritatea contractantă stabileşte următorul termen-limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare: termenul limită este: în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunţul de participare simplificat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
« ACHIZIŢIONAREA UNOR AUTOCOLANTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ"» 02.12.20
« ACHIZIŢIONAREA UNOR AUTOCOLANTE ÎN CADRUL PROIECTULUI “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DEŞEURILOR ÎN JUDEŢUL CLUJ"» 02.12.20
Servicii de analiza / consultanţă tehnica aferente proiectului “FAZAREA PROIECTULUI SISTEM DE MANAGEMENT INTEGRAT AL DESEURILOR IN JUDETUL CLUJ" 17.03.20
« Servicii de suport în managementul de contract în cadrul proiectului Îmbunătăţirea infrastructurii rutiere de importanţă regională - Traseu Regional Transilvania Nord, Drumul Apuseni, prin modernizarea DJ 108K (limita jud. Bihor – Baraj Drăgan) de la km. 26+455 la km. 29+495 şi DJ 764B (Baraj Drăgan – intersecţie DN1) de la km. 0+000 la km. 22+164,500 » 30.10.19
Lucrări de constructii si instalaţii în cadrul proiectului "Creşterea eficienţei energetice în clădirea Şcolii Gimnaziale Speciale – Centru de Resurse şi Documentare privind Educaţia Incluzivă/Integată" cod SMIS 116164 finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014 – 2020. 21.12.20
Lucrări de constructii si instalaţii în cadrul proiectului "Creşterea eficienţei energetice în clădirea Şcolii Gimnaziale Speciale – Centru de Resurse şi Documentare privind Educaţia Incluzivă/Integată" cod SMIS 116164 finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014 – 2020. 02.07.20
Lucrări de constructii si instalaţii în cadrul proiectului "Creşterea eficienţei energetice în clădirea Şcolii Gimnaziale Speciale – Centru de Resurse şi Documentare privind Educaţia Incluzivă/Integată" cod SMIS 116164 finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014 – 2020. 02.07.20
Lucrări de constructii si instalaţii în cadrul proiectului "Creşterea eficienţei energetice în clădirea Şcolii Gimnaziale Speciale – Centru de Resurse şi Documentare privind Educaţia Incluzivă/Integată" cod SMIS 116164 finanţat prin Programul Operaţional Regional 2014 – 2020. 05.08.20
Servicii de proiectare, verificare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea Şcolii Gimnaziale Speciale Huedin" 19.06.20
Servicii de proiectare, verificare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi Execuţie lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea Şcolii Gimnaziale Speciale Huedin" 19.06.20