CAIET DE SARCINI
PENTRU SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI DE SECURITATE INSTALATE LA IMOBILELE AFLATE IN ADMINISTRAREA SRP SINAIA
1.GENERALITATI
Prezentul caiet de sarcini cuprinde totalitatea serviciilor privitoare la asigurarea mentenantei sistemului de supraveghere video si alarma, pe care autoritatea contractanta intentioneaza sa le achizitioneze detaliate mai jos si, specificatiile t...
CAIET DE SARCINI
PENTRU SERVICII DE REPARARE SI DE INTRETINERE A ECHIPAMENTULUI DE SECURITATE INSTALATE LA IMOBILELE AFLATE IN ADMINISTRAREA SRP SINAIA
1.GENERALITATI
Prezentul caiet de sarcini cuprinde totalitatea serviciilor privitoare la asigurarea mentenantei sistemului de supraveghere video si alarma, pe care autoritatea contractanta intentioneaza sa le achizitioneze detaliate mai jos si, specificatiile tehnice ale acestora, modul de prestare a serviciilor si alte informatii si cerinte de care vor tine cont ofertantii.
Amplasare sistemului de supraveghere si denumirea, astfel:
Amplasare sistem supraveghere video - imobil - Hotel Mara-7 buc.
Exterior
-Spate depozitare gunoi-1 buc. bullet varifocala IP
-Spate parcare- 1 buc. bullet varifocala IP
Interior
-Intrare corp B paza-1 buc. IP Cube
-Anticamera secretariat- 1 buc. bullet IP
-Bar restaurant-1 buc. IP Cube
-Hol acces spatii bloc alimentar-1 buc. IP Cube
-Sala de mese personal-1 buc. IP Cube
Amplasare sistem supraveghere video - imobil – Furnica si Palat Foisor -15 buc.+ 1 DVR
-Dispecerat SPP-1 buc. DVR turbo HD, 16 canale
-Intrare Foisor- 2 buc. bullet analogice
-Intrare Foisor Corp nou-2 buc. bullet analogice
-Intrare Sipot-1 buc. bullet analogica
-Aleea Foisor Corp vechi-1 buc. bullet analogica
-Casa veche Anexa- 1 buc. bullet analogica
-Aleea Casa noua-1 buc. bullet analogica
-Casa noua- 1 buc. bullet analogica
-Ursulet-1 buc. bullet analogica
-Foisor-15 camere bullet exterior analogice si 1 DVR turbo HD
-Hotel Mara-4 camere IP Cube de interior, 2 camere IP bullet de exterior, si 1 camera IP bullet de interior, toate cu inregistrare direct pe SD Card
2. DETALIEREA SERVICIILOR OBLIGATORII
Servicii obligatorii:
a) Efectuarea operatiunilor de mentanata preventiva a sistemelor.Intretinerea preventiva reprezinta totalitatea activitatilor/operatiunilor necesare a fi executate periodic pentru mentinerea echipamentelor si sistemelor in stare de functionare, (verificarea generala a echipamentului, reparari, reglaje, testari, inlocuire etc.)
b) Mentinerea sistemelor in permanenta stare de functionare prin interventii corective.Interventia corectiva reprezinta ansamblul de operatiuni necesare a fi efectuate pentru remedierea unui defect sau pentru corectarea parametrilor tehnici de functionare a echipamentelor/sistemelor prin aducerea acestora in parametrii normali de lucru.
c) Asigurarea asistentei tehnice: interventiile, reviziile, activitatea desfasurata pe parcursul contractului, vor fi consemnate si contrasemnate de ambele parti prin fisa de interventie. In cadrul serviciilor de mentenanta a sistemelor de supraveghere se vor efectua minim operatiuni de:
• Revizie tehnica a sistemului, incluzand toate operatiunile necesare pentru mentinerea in stare de functionare a subsistemelor tehnice instalate la parametrii proiectati.
• Verificarea functionarii sistemului de inregistrare video, verificarea comunicatiei intre camerele video si DVR, precum si optimizarea acestora
• Verificarea vizuala a elementelor din componenta sistemului
• Verificarea pozitiei camerelor (repozitionare, daca este cazul), starea elementelor de fixare/blocare, precum si verificarea mufelor si a alimenterii acestora.Curatare si desprafuire camere video.
• Verificarea setarilor inregistratorului si inregistrarilor arhivate si eventual, modificare a setarilor pentru cresterea performantelor.
• Verificarea calitatii inregistrarilor
• Numarul de interventii este nelimitat.
Ca rezultat al activitatii, prestatorul propune beneficiarului inlocuirea componentelor defecte , cu echipamente de calitate cel putin egala cu cele detinute de acesta. Prezinta un raport referitor la starea fiecarui sistem dupa revizie.Orice modificare adusa starii initiale a sistemului se va mentiona in registrul de control.Pastreaza confidentialitatea asupra particularitatilor sistemelor.Instruieste personalul care va utiliza sistemul.Acorda consultanta tehnica de specilitate.
Observatie: Echipamentele/subansamblele, ca piese de schimb , semnalate de catre prestator ca fiind necesare functionarii la parametrii normali ai sistemului, vor fi achizitonate de catre beneficiar, separat. Disponibilitatea serviciilor si calitatea lor:Prestatorul va desemna o persoana cu responsabilitati directe privind preluarea apelurilor de service.
Prestatorul trebuie sa fie o societate specializata licentiata cu licenta de functionare valabila, emisa de de Directia de ordine Publica, sa fie certificat in privinta calitatii conform ISO 9001:2015
Termenele de interventie: interventia de max 15 min de la primiriea sesizarii. Remedierea, in maxim 24 de ore de la primirea sesizarii.
3. CONDITII REFERITOARE LA DURATA CONTRACTULUI, TARIFE SI PLATI
Tariful ofertat in oferta financiara, va cuprinde toate taxele (cheltuieli de transport, cheltuieli de deplasare , costurile cu manopera pentru operatiunile prezentate anterior, cheltuieli de depozitare sau alte taxe). Preturile unitarte si valoarea totala vor fi exprimate in lei, vor fi ferme, nu se vor majora ulterior si vor fi valabile pana la realizarea intergala a contractului. Factura se va emite lunar, beneficiarul achitand-o in termen de 30 de zile calendaristice de la data emiterii.
4. MODALITATEA DE ATRIBUIRE.
Oferta cu pretul cel mai mic si Propunere tehnica care sa intrunesca, cel putin cerintele minime din prezentul Caiet de sarcini.
Cerintele impuse vor fi considerate ca fiind minimale. In acest sens, orice oferta tehnica cu caracteristici tehnice inferioare celor prevazute in Caietul de sarcini, atrage descalificarea ofertantului.
OBSERVATIE: Ofertantii vor transmite ofertele pana la data de 30.06.2019, ora 10:00, la adresa de email:gabriel.toader@apps.ro