Feedback
I.D.: 104484737

Intretinerea, repararea, reabilitarea/modernizarea si dezvoltarea instalatiilor electrice pentru semaforizare si dirijare a traficului din Municipiul Brasov precum si furnizarea de materiale si componente necesare prestarii serviciilor

Data publicarii
22.10.24
Coduri CPV
50232200-2
Pretul estimativ:
5.114.179,00 RON - 18.443.148,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Atribuirea Acordului-cadru cu o durata de 4 ani, avand ca obiect " Intretinerea, repararea, reabilitarea/modernizarea si dezvoltareainstalatiilor electrice pentru semaforizarea si dirijare a traficului din Municipiul Brasov precum si furnizarea de materiale sicomponente necesare prestarii serviciilor"Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 6.808.664,00 lei fara TVAValoarea estimata a celui mai mic con...
Atribuirea Acordului-cadru cu o durata de 4 ani, avand ca obiect " Intretinerea, repararea, reabilitarea/modernizarea si dezvoltareainstalatiilor electrice pentru semaforizarea si dirijare a traficului din Municipiul Brasov precum si furnizarea de materiale sicomponente necesare prestarii serviciilor"Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 6.808.664,00 lei fara TVAValoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de 1.791.583,00 lei fara TVAValoarea minimă estimata a acordului cadru pe durata celor patru ani este 5.114.179,00 lei fara TVAValoarea maxima estimata a acordului cadru pe durata celor patru ani este 18.443.148,00 lei fara TVAObiectul achiziţiei îl constituie servicii/lucrari de instalaţii electrice aferente întreţinerii, reparării, reabilitării /modernizării şidezvoltării instalaţiilor electrice pentru semaforizare şi dirijare a traficului din Municipiul Braşov impuse de normele şi legislaţia învigoare precum şi furnizarea de materiale şi componente necesare prestării serviciilor pe o perioadă de 48 luni, începând cu datasemnării, iar anual, sau ori de câte ori este necesar, se va încheia câte un contract subsecvent.Acordul cadru se va încheia cu maxim 3 ofertanţi ale căror oferte tehnice şi financiare îndeplinesc cerinţele prezentului Caiet desarcini, fara reluarea competitieiPrimul contract subsecvent se va atribui ofertantului clasat pe primul loc, care va avea cele mai multe puncte, în urma licitaţiei deIn măsura în care Promitentul-Achizitor decide încheierea unui Contract Subsecvent, acesta are obligaţia de a notifica Promitentul-Prestator clasat pe primul loc în procedura de atribuire a Acordului-Cadru cu privire la solicitarea de a încheia un ContractSubsecvent, indicând cantitatea de servicii şi valoarea totală a Contractului Subsecvent, indicând un termen de 3 (trei) zilelucrătoare în care Promitentul-Prestator să procedeze la acordarea unui răspuns cu privire la încheierea Contractului Subsecvent.În măsura în care Promitentul-Prestator nu acceptă încheierea Contractului Subsecvent sau nu răspunde în termenul indicatsolicitării Promitentului- Achizitor, acesta din urmă are obligaţia de a notifica succesiv ceilalţi Promitenţi în ordinea clasării lor laprocedura de atribuire a Acordului-Cadru în vederea încheierii Contractului Subsecvent.În cazul în care se prezintă la procedura de atribuire mai puţin de 3 ofertanţi sau sunt mai puţin de 3 oferte admisibile, acordulcadru se va încheia cu ofertanţii (chiar şi unul singur) a căror ofertă este eligibilă în condiţiile prezentului Caiet
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
„Întreţinerea, repararea, reabilitarea/modernizarea şi dezvoltarea instalaţiilor electrice pentru semnalizare şi dirijare a traficului din Municipiul Braşov precum şi furnizarea de materiale şi componente necesare prestării serviciilor”  
FURNIZAREA SERVICIILOR BANCARE PENTRU PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE CU CARDUL  
Intretinerea, repararea, reabilitarea/modernizarea si dezvoltarea instalatiilor electrice pentru semaforizare si dirijare a traficului din Municipiul Brasov precum si furnizarea de materiale si componente necesare prestarii serviciilor  
Intretinerea, repararea, reabilitarea/modernizarea si dezvoltarea instalatiilor electrice pentru semaforizare si dirijare a traficului din Municipiul Brasov precum si furnizarea de materiale si componente necesare prestarii serviciilor  
Achiziția în sistem centralizat de produse/articole de papetărie și birotică 08.04.24
Achiziția în sistem centralizat de produse/articole de papetărie și birotică  
Furnizare ALIMENTE CONFORM ANEXA 1 ?I CAIETELOR DE SARCINI ATA?ATE 11.04.18
Furnizare ALIMENTE CONFORM ANEXA 1 ?I CAIETELOR DE SARCINI ATA?ATE  
REPARAŢII, ÎNTREŢINERE, INTERVENŢII ACCIDENTALE LA CONSTRUCŢII ŞI INSTALAŢIILE AFERENTE DE PE RAZA SUCURSALEI REGIONALA C.F. BRAŞOV: LOT 1 -ZONA BRAŞOV-COVASNA, LOT 2- ZONA HARGHITA-MUREŞ, LOT 3 - ZONA SIBIU-ALBA – ACORDURI –CADRU - 3 ANI  
ACORD CADRU SERVICII DE ASIGURARE PENTRU AVARII SI FURT TIP CASCO-2019 20.11.19