Prin documentatia tehnica intocmita , se propune urmatoarea solutie :
Strazile se incadreaza in clasa tehnica III (cu 2 benzi de circulatie de latime 4-4,5 m ( 2x4,5m ) iar categoria de importanta a constructiei este normala « C ».
Sistemul rutier:
Pentru strazile:
• Str. CARPATI, intre Strada 1 Mai si Bvd. Horia, Closca si Crisan ( lungime 275 m, suprafata 2722 mp) BAPC 16 de 4cm + 2cm regularizare + geogril
• Str...
Prin documentatia tehnica intocmita , se propune urmatoarea solutie :
Strazile se incadreaza in clasa tehnica III (cu 2 benzi de circulatie de latime 4-4,5 m ( 2x4,5m ) iar categoria de importanta a constructiei este normala « C ».
Sistemul rutier:
Pentru strazile:
• Str. CARPATI, intre Strada 1 Mai si Bvd. Horia, Closca si Crisan ( lungime 275 m, suprafata 2722 mp) BAPC 16 de 4cm + 2cm regularizare + geogril
• Str. JIULUI, intre Bvd. Horia, Closca si Crisan si Strada 1907 ( lungime 569 m, suprafata 4748 mp) BAPC 16 de 4cm + 3cm regularizare + geogril
• Str. STEFAN CEL MARE, intre Bvd. Horia, Closca si Crisan si Strada 1907 ( lungime 568 m, suprafata 4630 mp) BAPC 16 de 4cm + 3cm regularizare + geogril
Contractul care urmează să fie atribuit este un contract de tip Execuţie de lucrări, conform Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 3 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata." Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 6-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor".