Clauza suspensivă presupune încheierea contractului de achiziţie publică prin condiţionarea acestuia de încheierea contractului de finanţare sau de alocarea de credite bugetare pentru acest obiectiv de investiţii de către autoritatea contractantă, semnarea contractului realizându-se cu respectarea dispoziţiilor Ordinului 1792/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata ch...
Clauza suspensivă presupune încheierea contractului de achiziţie publică prin condiţionarea acestuia de încheierea contractului de finanţare sau de alocarea de credite bugetare pentru acest obiectiv de investiţii de către autoritatea contractantă, semnarea contractului realizându-se cu respectarea dispoziţiilor Ordinului 1792/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale. În cazul în care contractul de finanţare nu va fi semnat, autoritatea contractantă va putea aproba, pentru anul semnării contractului, o sumă reprezentând contravaloarea lucrărilor aferente acestuia. Autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare sau prin alocare de fonduri din bugetul local conform menţiunilor de mai sus. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare nu se va semna sau nu vor putea fi aprobate fonduri din bugetul local conform menţiunilor din prezenta secţiune, autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă că autoritatea contractantă şi/sau finanţatorul nu pot fi considerate răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă şi/sau finanţatorul au fost notificate asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri îşi asumă întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia aplicării clauzei.
"Întreţinere curentă pe timp de vară 2021: LOT 1 – DJ 573A Vrani – intersecţie DN 57, L=11 km, – tronson km 22+000 – km 27+000, 5,00 km, LOT 2 – DJ 573A Vrani – intersecţie DN 57, L=11 km, – tronson km 27+000 – km 33+000, 6,00 km, LOT 3 – DJ 573B – intersecţie DJ 573A (km 29+000) – Vărădia", conform caiet de sarcini şi liste de cantităţi anexate la documentaţia de atribuire.
- Durata de execuţie a lucrării: maximum 30 de zile. Perioada de garanţie acordată lucrărilor: 6 luni. Garanţia de bună execuţie este de 10% din valoarea contractului fără TVA.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10.
Numar zile de raspuns la solicitarile de clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6.