Feedback
I.D.: 61569725

INTREŢINERE CURENTA PE TIMP DE VARA 2021- DJ 683 ZAVOI – POIANA MARULUI, PLOMBARI

Data publicarii
04.10.21 Exista 83.243 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233141-9
Pretul estimativ:
640.102,30 RON - 640.102,30 RON
 
 
Locul realizarii:
Caraş-Severin
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de execuţie:INTREŢINERE CURENTA PE TIMP DE VARA 2021- DJ 683 ZAVOI – POIANA MARULUI, PLOMBARI, conform caiet de sarcini şi liste de cantităţi, anexate la documentaţia de atribuire. - Durata de execuţie a lucrării: maximum 30 de zile Clauza suspensivă presupune încheierea contractului de achiziţie publică prin condiţionarea acestuia de alocarea de credite bugetare pentru acest obiectiv de investiţii de către autorit...
Contract de execuţie:INTREŢINERE CURENTA PE TIMP DE VARA 2021- DJ 683 ZAVOI – POIANA MARULUI, PLOMBARI, conform caiet de sarcini şi liste de cantităţi, anexate la documentaţia de atribuire. - Durata de execuţie a lucrării: maximum 30 de zile Clauza suspensivă presupune încheierea contractului de achiziţie publică prin condiţionarea acestuia de alocarea de credite bugetare pentru acest obiectiv de investiţii de către autoritatea contractantă, semnarea contractului realizându-se cu respectarea dispoziţiilor Ordinului 1792/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale. În cazul în care contractul de finanţare nu va fi semnat, autoritatea contractantă va putea aproba, pentru anul semnării contractului, o sumă reprezentând contravaloarea lucrărilor aferente acestuia. Autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare sau prin alocare de fonduri din bugetul local conform menţiunilor de mai sus. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare nu se va semna sau nu vor putea fi aprobate fonduri din bugetul local conform menţiunilor din prezenta secţiune, autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă că autoritatea contractantă şi/sau finanţatorul nu pot fi considerate răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă şi/sau finanţatorul au fost notificate asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri îşi asumă întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia aplicării clauzei. Achizitorul îşi rezervă dreptul de a denunţa unilateral contractul, printr-o notificare scrisă adresată executantului, fără nici o compensaţie, dacă acesta din urmă dă faliment, cu condiţia ca această denunţare să nu prejudicieze sau să afecteze dreptul la acţiune sau despăgubire pentru executant. În acest caz, executantul are dreptul de a pretinde numai plata corespunzătoare pentru partea din contract îndeplinită până la data denunţării unilaterale a contractului. Achizitorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul, fără nici o altă formalitate şi fără punere în întârziere/fără intervenţia instanţei judecătoreşti, în perioada de valabilitate a acestuia, în una din următoarele situaţii: a) contractantul se afla, la momentul atribuirii contractului, în una dintre situaţiile care ar fi determinat excluderea sa din procedura de atribuire potrivit art. 164-167 din Leg. nr. 98/2016; b) contractul nu ar fi trebuit să fie atribuit contractantului respecctiv, având în vedere o încălcare gravă a obligaţiilor care rezultă din legislaţia europeană relevantă şi care a fost constatată printr-o decizie a Curţii de Justiţie a Uniunii Europene/instanţelor judecătoreşti naţionale. c) în cazul în care executantul nu remediază viciile de execuţie constatate de achizitor/nu îndeplineşte obligaţiile de execuţie asumate la termen, după o notificare/preaviz de 5 zile lucrătoare pentru conformare/remediere/îndeplinirea obligaţiilor restante. În acest din urmă caz, achizitorul este în drept să deducă din preţul datorat/din garanţia de bună execuţie, toate cheltuielile/penalităţile şi alte sume generate de neîndeplinirea/îndeplinirea cu întarziere a obligaţiilor contractuale.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
INTREŢINERE CURENTA PE TIMP DE VARA 2021-DJ 582 VALIUG – SLATINA TIMIS, INTRETINERE ACOSTAMENTE SI SANTURI/RIGOLE  
DALI pentru executia lucrarilor la obiectivul "Refacere pod pe DJ 571C, intrare DN în localitatea Naidaş, Comuna Naidaş, judetul Caras-Severin"  
DALI pentru executia lucrarilor la obiectivul Inlaturarea efectelor calamitatilor din perioada 11-12.02.2019, refacele pod peste p\r\ul Naidasel la intrarea in Petrilova pe DJ 571C, comuna Ciuchici Judetul Caras-Severin  
DALI pentru obiectivul: ,,Modernizare DJ 573A, Berlişte-Milcoveni şi Milcoveni-Iam, exclus intravilan Milcoveni"  
Intretinere curenta pe timp de vara 2021 - LOT 1, LOT 2, LOT 3 24.06.21
REPARAŢII DJ 571C, CICLOVA ROMÂNĂ – POTOC" Loturi 1-3 29.06.21
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie pentru lucrarea INLATURAREA EFECTELOR CALAMITATILOR DIN PERIOADA 14- 19.06.2020, REFACERE POD PESTE RAUL TIMIS" 21.07.23
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie pentru lucrarea INLATURAREA EFECTELOR CALAMITATILOR DIN PERIOADA 14- 19.06.2020, REFACERE POD PESTE RAUL TIMIS" 21.07.23
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistenţă tehnică şi execuţie pentru lucrarea INLATURAREA EFECTELOR CALAMITATILOR DIN PERIOADA 14- 19.06.2020, REFACERE POD PESTE RAUL TIMIS" 24.08.23
Servicii de înregistrare a circulaţiei rutiere pe drumurile judeţene din judeţul Caraş – Severin, loturi I, II, III, IV, V, VI 09.03.21