Feedback
I.D.: 46916406

Intocmire studiu de fezabilitate pentru obiectivul "Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii aeroportuare – activitati economice".

Data publicarii
05.06.20 Exista 161.390 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79314000-8
Termenul limita pentru depunere:
03.07.20
Pretul estimativ:
1.375.000,00 RON - 1.375.000,00 RON
Documente participare:
  1. Tema de proiectare.pdf
  2. FisaDate_DF1085268.pdf
  3. Contract.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului de servicii care urmeaza sa fie atribuit consta in realizarea documentatiei tehnico-economice (la faza SF cu elemente de DALI), astfel: - Realizarea studiului topografic vizat de OCPI Sibiu; - Realizarea expertizei tehnice; - Realizarea studiului geotehnic, inclusiv verificarea la cerinta Af a studiului geotehnic; - Realizarea documentatiei tehnico-economice care trebuie sa respecte continutul cadru p...
Obiectul contractului de servicii care urmeaza sa fie atribuit consta in realizarea documentatiei tehnico-economice (la faza SF cu elemente de DALI), astfel: - Realizarea studiului topografic vizat de OCPI Sibiu; - Realizarea expertizei tehnice; - Realizarea studiului geotehnic, inclusiv verificarea la cerinta Af a studiului geotehnic; - Realizarea documentatiei tehnico-economice care trebuie sa respecte continutul cadru prevazut de HG nr. 907/29.11.2016, inclusiv toate studiile de specialitate necesare în functie de specificul investitiei (inclusiv documentatie evaluare impact asupra mediului) si totodata toate sudiile solicitate de catre finantator (ex. studiu oportunitate, analiza institutionala etc.); - Realizarea analizei cost – beneficiu; - Intocmirea listelor de cantitati aferente lucrarilor (devizul general + devizele pe obiecte, conform anexelor 6, 7, 8 şi Formularele: F1, F2, F3, F4, F5, F6; se vor reflecta clar tipurile de cheltuieli: economice (eligible + neeligibile) şi noneconomice (eligible + neeligibile) si se vor intocmi devize separate pentru cele doua tipuri; - Intocmirea documentatiei tehnice pentru obtinerea avizelor si acordurilor solicitate prin certificatele de urbanism; - Obtinerea avizelor / acordurilor / autorizatiilor necesare demolarii constructiilor existente pe terenul pe care urmeaza a fi amplasata constructia (daca este cazul); - Scrierea cererii de finantare si întocmirea dosarului de finantare conform cerintelor finantatorului; - Actualizarea documentatiei tehnico-economice la solicitarea Entitatii contractante; - Acordarea de asistenta tehnica din partea Contractantului pe perioada de evaluare a proiectului si pana la semnarea contractului de finantare; - Realizare Scenariu de Securitate la Incendiu.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Intocmire studiu de fezabilitate pentru obiectivul "Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii pentru creşterea nivelului securităţii şi al siguranţei pasagerilor la Aeroportul Internaţional Sibiu RA-Activităţi non-economice" 06.09.21
Elaborare DALI pentru finantare proiect - „Înfiinţare Centru Paliaţie - Judeţul Sibiu”  
Servicii de proiectare, verificare tehnică a proiectului, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări "Reabilitare termică a clădirii C16 – Pavilionul Psihiatrie V din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Ghe. Preda Sibiu" 11.07.24
Servicii de proiectare, verificare tehnică a proiectului, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări "Reabilitare termică a clădirii C16 – Pavilionul Psihiatrie V din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Ghe. Preda Sibiu" 11.07.24
SERVICII DE PROIECTARE, VERIFICARE TEHNICĂ A PROIECTULUI, ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI “REABILITAREA TERMICĂ A CLĂDIRII C8 – POLICLINICĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE PSIHIATRIE DR. PREDA SIBIU" 09.07.24
SERVICII DE PROIECTARE, VERIFICARE TEHNICĂ A PROIECTULUI, ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI “REABILITAREA TERMICĂ A CLĂDIRII C8 – POLICLINICĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE PSIHIATRIE DR. PREDA SIBIU" 09.07.24
SERVICII DE PROIECTARE, VERIFICARE TEHNICĂ A PROIECTULUI, ASISTENŢĂ TEHNICĂ DIN PARTEA PROIECTANTULUI ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI “REABILITAREA TERMICĂ A CLĂDIRII C8 – POLICLINICĂ ÎN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE PSIHIATRIE DR. PREDA SIBIU" 11.09.24
Servicii de proiectare, verificare tehnică a proiectului, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări "Reabilitare termică a clădirii C16 – Pavilionul Psihiatrie V din cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie Dr. Ghe. Preda Sibiu" 19.09.24
Servicii de elaborare DTAC + DTOE + PT + DDE + verificarea tehnică a proiectului + asistenţă tehnică pe perioada execuţiei pentru obiectivul de investiţii: "RENOVAREA ENERGETICĂ A SĂLII POLIVALENTE TRANSILVANIA SIBIU" 16.10.24
servicii de proiectare pentru CREŞTEREA EFICIENŢEI ENERGETICE ŞI MODERNIZAREA CLĂDIRII AJFP SIBIU (faza DALI) 29.07.24