Feedback
I.D.: 73765049

Intocmire documentatie de avizare a lucrarilor de interventii (DALI) pentru obiectivul ,,Reabilitarea şi modernizarea clădirii sediului Serviciului Fiscal Municipal Aiud" Aiud, Str. Simion Bărnuţiu nr. 8, Jud. Alba

Data publicarii
04.10.22 Exista 144.289 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71242000-6
Pretul estimativ:
73.949,58 RON - 73.949,58 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descrierea serviciilor ce urmează a fi prestate şi documentaţiile ce urmează a fi elaborate: • Va întocmi documentaţia DALI împreună cu documentaţiile necesare obţinerii avizelor, acordurilor, actelor administrative, etc. impuse prin certificatul de urbanism. Valoarea acestora precum şi taxele aferente obţinerii avizelor/acordurilor vor fi incluse în oferta financiară; • Va întocmi documentaţia tehnico-economică pe ...
Descrierea serviciilor ce urmează a fi prestate şi documentaţiile ce urmează a fi elaborate: • Va întocmi documentaţia DALI împreună cu documentaţiile necesare obţinerii avizelor, acordurilor, actelor administrative, etc. impuse prin certificatul de urbanism. Valoarea acestora precum şi taxele aferente obţinerii avizelor/acordurilor vor fi incluse în oferta financiară; • Va întocmi documentaţia tehnico-economică pe baza ridicărilor topografice actualizate, care vor fi realizate prin grija proiectantului. • Va întocmi documentaţia în conformitate cu cerinţele legale şi prescripţiile tehnice specifice funcţiunii precizate anterior şi va respecta, la elaborarea documentaţiei prevederile Hotărârii Guvernului nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi a Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. • ESTE OBLIGATORIU ca ofertantul să viziteze amplasamentul, pentru a putea evalua pe propria răspundere, cheltuială şi risc datele necesare elaborării ofertei.Accesul ofertantului la locaţia unde se vor efectua serviciile de proiectare se va face cu programare la tel nr.0258861324 , persoană de contact D-na Monica Dănilă • Documentaţia de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie(DALI) pentru clădirea sediu SFM Aiud, întocmită va fi asumată de proiectant şi susţinută de ofertantul castigator la Ministerul Finanţelor în Comisia Tehnico-Economică a A.N.A.F. pentru verificare şi avizare. • Documentaţia va respecta conţinutul cadru conform legislaţiei în vigoare.-Devizul general şi devizele pe obiect se vor structura pe capitole şi subcapitole de cheltuieli, conform HG nr.907/2016, în conformitate cu Cap 5.4 Costurile estimative ale investitiei şi cu Sectiunea 5: Devizul general şi devizul pe obiect, art.10, după modelele din anexele 7 şi 8 • -Proiectantul va asigura întocmirea Devizului general la faza de proiectare şi ori de cate ori este nevoie în conformitate cu prevederile Hotărârii Nr. 907/29.11.2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice,/fonduri nerambursabile, fără costuri suplimentare. • -Proiectantul va asigura asistenţă tehnică pe perioada de derulare a procedurii de achiziţie publică în vederea atribuirii contractului de servicii pentru următoarele faze de proiectare (PAC,PT,DDE) , proiectantul va răspunde la clarificari pe toata perioada de derulare a achiziţiei. • -Se vor descrie soluţiile tehnice adoptate pentru modificarea amplasamentului reţelelor de iluminat, gaz, apă, canalizare etc, dacă este cazul. • -Proiectantul va respecta toate normele de protecţia mediului, protecţia muncii şi siguranţa circulaţiei rutiere în vigoare la data întocmirii documentaţiei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu